  • 11. Data: 2021-02-02 20:20:58
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-02 20:08, m4rkiz wrote:
    > a wykuwać specjalnie nie będziesz...

    jakoś tak założyłem sobie murowanie ;)

  • 12. Data: 2021-02-02 20:27:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 2.02.2021 o 18:11, budynPL napisał:

    > siedze w domu i rysuję, taka koncepcja budynku mi wyszła
    > https://zapodaj.net/10aaa84cbe50d.jpg.html
    > https://zapodaj.net/d8671a0d37105.jpg.html
    > https://zapodaj.net/b79f784873e00.jpg.html
    >
    > żeby na grupie budowlanej było o budowie zapraszam do komentowania,
    > nie wykluczam wykorzystania rozsądnych pomysłów.
    >
    > Jest jakaś szansa, że to pójdzie do realizacji metodą chałupniczą
    > jak mój poprzedni https://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    Jeśli to będzie budowane metodą chałupniczą - czyli My ze Śwagrem
    i Teściu - to proponuję zmienić koncepcję szopy na koncepcję sprawdzoną
    od pół wieku z okładem przez MzŚiT, czyli koncepcję kostki. Brzydsza nie
    będzie, a zaoszczędzisz na na dachu. Poza tym stropodach jest idealny
    pod fotowoltaikę - można nawet zamontować obrotową, podążającą za
    słońcem. No i w jednej i drugiej łazience nie widzę bidetu. Kobieta Cię
    przeklnie, ale Ty możesz tak jak Myjk-stryjek zamienić siekierkę na
    kijek i zamiast bidetu postawić pisuar za przeproszeniem, bo szczanie
    do sedesu czasem pryska po oczach.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi
    (ks. Benedykt Chmielowski)

  • 13. Data: 2021-02-02 20:32:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-02 20:27, collie wrote:
> [...]
    > przeklnie, ale Ty możesz tak jak Myjk-stryjek zamienić siekierkę na
    > kijek i zamiast bidetu postawić pisuar za przeproszeniem, bo szczanie

    generalnie można mieć ciastko i umyć ciastko stosując dużą muszlę i
    wynalazek w stylu hansgrohe LOGIS

    pisuar miałem w poprzednim i mam teraz, zdecydowanie na +

  • 14. Data: 2021-02-02 20:47:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 20:27 collie <c...@v...pl> pisze:

    > od pół wieku z okładem przez MzŚiT, czyli koncepcję kostki. Brzydsza nie
    > będzie, a zaoszczędzisz na na dachu.

    skup się, napisał w drugim poście - "bo miejscowy plan wymaga dachu
    skośnego 35 do 45 stopni"

    TG

  • 15. Data: 2021-02-02 21:16:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    m4rkiz napisał:

    > pisuar miałem w poprzednim i mam teraz, zdecydowanie na +

    Pisuar Plus? Panowie, bez polityki proszę!

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2021-02-02 21:25:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 2.02.2021 o 20:47, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > skup się, napisał w drugim poście - "bo miejscowy plan wymaga dachu
    > skośnego 35 do 45 stopni"

    Skup się na tym, na co odpowiadam. Bo jak jutro będzie futro,
    to napiszę o futrze jutro, a nie dziś.

    --
    Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
    (Siara)

  • 17. Data: 2021-02-02 22:02:06
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 18:11, budynPL pisze:
> [...]
    > Od wschodu teoretycznie dałoby się jeszcze jakąś dobudówkę dołożyc (dlatego tam
    unikam okien) - ale szansa na rozbudowę w przyszłości
    > oceniam marniutko, chyba nikt tego nie zrobi.
    >

    > b.

    generalnie to warto by podać dla ilu osób ten dom, to po pierwsze
    górna łazienka mogłaby być nad dolną aby nie komplikować instalacji, ale
    w sumie jest blisko kuchni to może nieco uprościć sprawę
    przemyśl jednak otwartą kuchnię - paru znajomych ma i stwierdziło że
    nigdy więcej

  • 18. Data: 2021-02-02 22:08:05
    Od: budynPL <b...@g...com>

    wtorek, 2 lutego 2021 o 22:02:10 UTC+1 Pilocik napisał(a):

    > generalnie to warto by podać dla ilu osób ten dom, to po pierwsze

    szczerze? nie wiadomo. Od jednej osoby do 2+2 może, bo w dzisiejszym
    świecie w 2+4 to nie wierzę. Bo jak to mówił Woody Allen :
    prognozy są bardzo trudne, szczególnie w odniesieniu do przyszłości.

> [...]
    > w sumie jest blisko kuchni to może nieco uprościć sprawę
    > przemyśl jednak otwartą kuchnię - paru znajomych ma i stwierdziło że

    piszcie, piszcie, pozbieram pomysły i jutro narysuję jakąś poprawkę

    b.

  • 19. Data: 2021-02-02 22:23:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 2.02.2021 o 20:32, m4rkiz napisał:

    > pisuar miałem w poprzednim i mam teraz, zdecydowanie na +

    Pisuar ma plus szczególnie u wysokich facetów z małym, gdyż
    padający do sedesu z dużej wysokości strumień powoduje
    niekontrolowane rozbryzgi - nawet po oczach odlewnika,
    a przetrzeć oko trudno, bo ręce zajęte trzymaniem pisiora.

  • 20. Data: 2021-02-02 22:35:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.02.2021 o 20:02, budynPL pisze:

    > zgoda, ale nie widze możliwości - dach południowy bedzie bez okien to tam próbuję
    > zmieścić pomieszczenia bez okien

    A wejście do domu musi być od zachodu czy może być od północy?
    Bo rozumiem, że brak okien na południowej połaci dachu to pod fotowoltaikę?