  • Data: 2017-08-13 13:20:34
    Temat: Re: burza była i prądu ni ma
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 13:04:30 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > No ale nie bede się z Toba klocil. Czytalem kiedyś o marynarzach i o dalekich
    podróżach morskich. Najwieksza zmora majtkow byly huragany, tajfuny, cyklony i co tam
    jeszcze. One tez powstają chętniej gdy nad nimi wieje jet stream. I ci majtkowie
    przewidywali sztorm po migotaniu gwiazd.

    a ja sie nie kłócę ze jet zmienia parametry refrakcji i moze sie daje nawet
    zaobserwowac. Ale bez jeta gwiazdy też będą migac.

    b.