  • 91. Data: 2013-10-28 20:39:23
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l4jv8s$vhl$1@usenet.news.interia.pl...

    > No wlasnie nie. Sciagnela to przez wifi.

    Musiała podać nr telefonu komórkowego, a następnie potwierdzić wysłanym
    kodem na jej telefon.
    Moja córka dokładnie to samo mi zrobiła. Tyle, że ja skapnąłem sie
    dopiero po 1,5 roku, bo miała tzw. MIX-a, który ograniczał wysokość
    kasy, z której była okradana.

  • 92. Data: 2013-10-28 20:50:11
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Na win8 używam Chrome i póki co jest ok.

    He he he i dajesz się za friko dymać tzn. iwigilować i już bez
    możliwości usunięcia szpiega, który nawet po usubnięciu Chrome
    pozostanie na zawsze w kompie :)

  • 93. Data: 2013-10-28 21:04:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:33:17 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Trudno obecnie nawet kupić lepszy TV bez 3D. Dla mnie to 3D to mogło
    > być, ale nie musiało, a skoro było to przecież mi go nie usuną z TV na
    > moje życzenie i przez to ten TV nie będzie tańszy.

    O rotfl, oczywiscie ze ten sam model ale bez 3D jest tanszy. Przeciez za darmo
    go nie dodaja :-)

    > Gówno prawda, bo działa tysiąc razy lepiej niż na kompie i zapewnia
    > tysiąc razy lepszą jakość, bez pogłosów, zakłóceń, a obraz z kamerki TV
    [...]
    > Internet w TV służy do czegoś innego. Służy do oglądania filmów, które
    > na TV z internetem "idą bez zająknięcia", kiedy na kompie ten sam film
    > po prostu jest nie do obejrzenia, bo tak zacina. Ponadto dzięki funkcji

    Znaczy masz po prostu strasznie dziadowskiego kompa, skoro na tv wszystko
    dziala lepiej.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2013-10-28 21:26:55
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > moje życzenie i przez to ten TV nie będzie tańszy.

    > O rotfl, oczywiscie ze ten sam model ale bez 3D jest tanszy. Przeciez

    Wskaż choć jeden model TV, który jest produkowany w wersji z 3D i bez
    3D.

    > Znaczy masz po prostu strasznie dziadowskiego kompa, skoro na tv
    > wszystko dziala lepiej.. :)

    Aha! Czyli zakup nowego TV to głupota, ale komputery należy wymieniać
    najrzadziej raz na pół roku :D
    Co do komputera to nie mam strasznie dziadowskiego. Rzecz polega na tym,
    że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz większą
    ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie da się
    usunąć.

  • 95. Data: 2013-10-28 21:32:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 21:26:55 +0100 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wskaż choć jeden model TV, który jest produkowany w wersji z 3D i bez
    > 3D.

    wszystkie, tyle, żę nuemracja modeli jest totalnie pomieszana, żebys się
    nie połapał

> [...]
    > że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz większą
    > ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie da się

    nie ma rzeczy, której się nie da usunąć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2013-10-28 21:34:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 21:26:55 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Wskaż choć jeden model TV, który jest produkowany w wersji z 3D i bez
    > 3D.

    To pochwal sie jaki dokladnie model kupiles to znajde Ci identyczny o
    takich samych parametrach ale bez 3D i z pewnoscia bedzie tanszy.

    > Aha! Czyli zakup nowego TV to głupota, ale komputery należy wymieniać
    > najrzadziej raz na pół roku :D

    Nie mieszaj - nie pisalem nic o kupowaniu tv (sam kupilem 3 tygodnie temu
    do sypialni LCDka ;) - tylko o Twojej pokretnej logice jakoby uzywanie
    skypa na tv bylo wygodniejsze niz na kompie, porownujac nowiutki TV z
    najwyrazniej leciwym kompem.

> [...]
    > że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz większą
    > ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie da się

    Jakich zamulaczy konkretnie?
    Ja mysle ze wiekszosc jednak zalezy od uzytkownika, a nie komputera.
    A ze wiekszosc uzytkownikow ma syf i nie potrafi zoptymalizowac sobie
    systemu to juz inna inkszosc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2013-10-28 21:39:02
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > wszystkie, tyle, żę nuemracja modeli jest totalnie pomieszana, żebys
    > się
    > nie połapał

    Ale nadal nie wskazałeś, tylko stwierdzasz na podstawie własnych
    widzimisiów.
    Czekam.

    > nie ma rzeczy, której się nie da usunąć

    No to życzę powodzenia jak kupisz komputer, do którego sterowniki są
    tylko dla win 7 czy 8 i chciałbyś ten komputer użytkować np. z systemem
    XP

  • 98. Data: 2013-10-28 21:50:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 21:39:02 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > No to życzę powodzenia jak kupisz komputer, do którego sterowniki są
    > tylko dla win 7 czy 8 i chciałbyś ten komputer użytkować np. z systemem
    > XP

    Masohista? A moze lepiej z win95 ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2013-10-28 21:52:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 21:39:02 +0100 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

    > Ale nadal nie wskazałeś, tylko stwierdzasz na podstawie własnych
    > widzimisiów.
    > Czekam.

    bo jeszcze mnie nie pogięło, żęby się zastanawiać czy ten to tamten czy
    nie. Interesuje mnie co ma.

    > No to życzę powodzenia jak kupisz komputer, do którego sterowniki są
    > tylko dla win 7 czy 8 i chciałbyś ten komputer użytkować np. z systemem
    > XP

    sterowniki Ci zamulają czy raczej crapware? Naprawdę da się wszystko
    usunąć począwszy od systemu.

  • 100. Data: 2013-10-28 22:22:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Masohista? A moze lepiej z win95 ? :)

    ja też preferuje xp - wiem ze mnie kiedys czeka zmiana i wcale mnie to nie
    cieszy. No ale ja do dzis używam worda95 :-)

    b.