  • 11. Data: 2009-11-29 12:12:46
    Temat: Re: czy to dobry pomysl cz. 2
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > W marketach budowlanych będzie Ci trudno znaleźć zainteresowanych z
    > banalnie prostego powodu - prawie w każdym z tych marketów możesz oddać
    > nieżużyty materiał po cenie w jakiej dokonałeś zakupu.

    Niektorzy stawiaja sobie jednak dodatkowe warunki.
    - Praktiker: maks. 2 tyg od zakupu; tylko nienaruszone opakowania
    - Obi: chyba tydzien, albo 2 od zakupu (nie pamietam dokladnie); tylko
    nienaruszone opakowania.

    Za to wielka tuba wazeliny nalezy sie Leroy Merlin. Przyjmuja bez
    ograniczen czasowych, byle data waznosci byla nieprzekroczona. Ale gdy
    oddawalem farby po kilku miesiacach, nikt dat nie sprawdzal ;-) Nie
    czepiali się też pobrudzonych i ponadrywanych opakowań kafli.

    --
    NotBear

  • 12. Data: 2009-11-29 12:51:44
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > oddawalem farby po kilku miesiacach, nikt dat nie sprawdzal ;-) Nie
    > czepiali się też pobrudzonych i ponadrywanych opakowań kafli.

    No to ja już reklamujesz to powiedz o Castoramie :), tam możesz bez
    ograniczen czasowytch możesz otwarte opakowania zwrócić-panele i płytki. W
    Leroy tylko na pełne kartony (płytki).
    A to Leroy od Castoramy zgapił, bo w CAstoramie od początku tak można było.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 13. Data: 2009-11-29 20:05:38
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Stolat wrote:
    > No to ja już reklamujesz to powiedz o Castoramie :), tam możesz bez
    > ograniczen czasowytch możesz otwarte opakowania zwrócić-panele i płytki. W
    > Leroy tylko na pełne kartony (płytki).

    Dobrze wiedziec. Castorame polecalem juz kiedys ale za asortyment :-)
    Zwrotow tam nie robilem, dlatego w tym zestawieniu zostala pominieta.

    --
    NotBear

  • 14. Data: 2009-12-03 17:26:30
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > wszystkiego co zostalo nam po remoncie http://po.remoncie.pl
    >
    > Bede wdzieczy za krytyke, wszelkie uwagi a w szczegolnosci za
    > rejestracje i dodanie produktow, na pewno cos Wam zostalo po Waszych
    > remontach :)

    Kto jest dobry w te klocki i mi powie jaki silnik sie kryje za tym
    serwisem, pewnie jest to jakis darmowy w php, ale czy zna ktos nazwe???