  • 21. Data: 2009-03-08 17:56:36
    Temat: Re: do kiedy...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 15:17:48 +0100, Panslavista napisał(a):

    > "zaprowadzić"

    > A pantarki? A kaczuszki mus-kus, nie wiesz co dobre...

    Kaczki? - nie ma dla nich bajorka, a po rzece nie będę ich przecież
    ganiać... Chyba, że TŻ zrobi ten swój wymarzony staw kiedyś.
    --
    "Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
    którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

  • 22. Data: 2009-03-08 18:44:51
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

    > Zamów jeszcze kozy zanim kryzys nabierze obrotów...

    mogę dorzucić pawia~~

  • 23. Data: 2009-03-08 18:48:36
    Od: "Marek Szewczyk" <m...@W...gazeta.pl>

    Rajmund <t...@a...es> napisał(a):

    > U mnie też. Niemal identyczny zestaw. Ale wyraźnie mniej od kiedy stopniał
    > śnieg.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rajmund ~
    A~kota nie ma ? U mnie własnie wrócił z "pracy", nieco ruch zmalał~~~~

  • 24. Data: 2009-03-08 18:58:36
    Od: "Rajmund" <t...@a...es>

    Użytkownik "Marek Szewczyk" napisał:

    > A~kota nie ma ? U mnie własnie wrócił z "pracy", nieco ruch zmalał~~~~

    Okoliczne koty strasznie wielkopańskie są i rozpieszczone przez właścicieli.
    Nawet jeśli czasem próbują zasadzić się na ptaszki, nic im z tego nie
    wychodzi. Albo ptaki takie sprytne.

    Pozdrawiam,
    Rajmund

  • 25. Data: 2009-03-08 19:11:55
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Kaczki? - nie ma dla nich bajorka, a po rzece nie będę ich przecież
    > ganiać... Chyba, że TŻ zrobi ten swój wymarzony staw kiedyś.

    Kaczki mus-kus czyli piżmowe - wystarczy łąka - nie muszą mieć stawu.
    Perlicom trzeba przycinać lotki w jednym skrzydle, aby nie pofrunęły w
    świat, albo zbudować woliery, podobnie fajsanom...

  • 26. Data: 2009-03-08 19:13:36
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Kaczki? - nie ma dla nich bajorka, a po rzece nie będę ich przecież
    > ganiać... Chyba, że TŻ zrobi ten swój wymarzony staw kiedyś.

    Pawia odradzam - drze się straszliwie głośno, to juz lepiej indyki, ta sama
    rodzina.

  • 27. Data: 2009-03-08 20:35:56
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

    > drugie

    > Pawia odradzam - drze się straszliwie głośno, to juz lepiej indyki, ta sama
    > rodzina.
    Indyki bulgocą... i wygladaja upiornie.. Paw daje z siebie głos tylko w
    okresie godowym i tylko wtedy, gdy w obecnosci samic, cos mu
    zakłóca "działanie".. Ale za ten szpan i ta duma.. i te pióra, tren...No i
    słuzy dla oka, nie zaś jak indyk -do garnka. Inny wymiar !

  • 28. Data: 2009-03-08 21:32:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:35:56 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

> [...]
    > zakłóca "działanie".. Ale za ten szpan i ta duma.. i te pióra, tren...No i
    > słuzy dla oka, nie zaś jak indyk -do garnka. Inny wymiar !

    Pawia chętnie, choć krzyczy. Poza ptactwem - marzę o koniku, kucu, ale nie
    tym krępym szetlandzie, lecz o takiej małej, zgrabniutkiej miniaturce (nie
    znam rasy, niestety), takiej żywej kosiarce :-)

  • 29. Data: 2009-03-08 21:33:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 18:44:51 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

    > kurki "zaprowadzić"

    > mogę dorzucić pawia~~

    Ale co - chcesz się pozbyć? jeśli tak, to dla mnie za wcześnie - nie mam
    jeszcze warunków.

  • 30. Data: 2009-03-08 21:49:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakłóca "działanie".. Ale za ten szpan i ta duma.. i te pióra, tren...No i
    > słuzy dla oka, nie zaś jak indyk -do garnka. Inny wymiar !

    Wiem jak wygląda, skąd pochodzi i że jest zjadliwy - w końcu kuzyn indyka...