  • 21. Data: 2010-08-14 19:25:39
    Temat: Re: do mielenia i szatkowania
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-08-14 15:11, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > najtańsza żytnia ok. 2,50 zł
    > najtańsza przenna 1,00 zł
    > żyto ok. 50gr
    Ile w tej najtańszej jest chlorku wapnia ??

    Pozdrawiam !!

  • 22. Data: 2010-08-14 20:25:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 12:46:02 +0200, Maciej Jastrzębski napisał(a):

    > Nie zrozumiałaś - pytam o źródła informacji, że _będą_ chodzić. Czas
    > przyszły. Potrzebujesz jeszcze prostszego języka?

    Najlepsze źródło informacji o tym, co się kiedyś zdarzy, to HISTORIA.
    Trzeba tylko ją trochę znać i zauważać analogie prowadzące zawsze do
    podobnych następstw.

  • 23. Data: 2010-08-14 20:27:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 20:37:18 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Na chleb z automatu, a nawet na dwa, wystarczy mąka zrobiona śrutownikiem
    > żarnowym (http://www.browamator.pl).

    Jak sama nazwa wskazuje, śrutownik jest do robenia śruty, a nie mąki.

  • 24. Data: 2010-08-14 20:40:08
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Jak sama nazwa wskazuje, śrutownik jest do robenia śruty, a nie mąki.

    Śruta jest bardzo dobra do napełniania łba Panslawiście, co zresztą widać po
    jego postach.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2010-08-14 20:48:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że jak zwykle bredzisz.
    >
    > Śrutownik na tej stronie kosztuje 1200 zł, czyli o 300 więcej niż koszt
    > porządnego młynka z wysyłką do Polski. Mąki z młynka nie trzeba poprawiać
    > Zelmerem.
    >
    > Idź i nie opowiadaj głupot więcej...

    Nie jesteś zbyt rozgarnięty. Śrutownik na korbkę wielkosci ręcznej
    maszynki do mielenia mięsa powinien wystarczyć, a Zelmer do drobnych frakcji
    mąki, ewentualnie do małych ilości nasion.
    W zasadzie do pełnoziarnistego chleba wystarczy sam śrutownik. Mam
    taki - zupełnie jak Porkerta, tyle, że zbiornik z aluminium, a nie z
    nierdzewki.
    Przykład: http://piwodziej.pl/index.php?products=product&prod_
    id=136

  • 26. Data: 2010-08-14 20:50:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 22:40:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Śruta jest bardzo dobra do napełniania łba Panslawiście, co zresztą widać po
    > jego postach.

    Użyłabym jej raczej do zatkania Ci... gęby.

  • 27. Data: 2010-08-14 20:58:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Jak sama nazwa wskazuje, śrutownik jest do robenia śruty, a nie mąki.

    Młyn to taki większy śrutownik i jeszcze sita...
    http://www.shopping.com/-porkert+universal+grain+mil

  • 28. Data: 2010-08-14 21:07:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > W zasadzie do pełnoziarnistego chleba wystarczy sam śrutownik. Mam
    > taki - zupełnie jak Porkerta, tyle, że zbiornik z aluminium, a nie z

    Spróbuję wytłumaczyć Ci tak łopatologicznie, że nawet "obrońcy" krzyża by
    zrozumieli.

    Śrutownik z Browamatora kosztuje 1200, jest na korbę, nie robi mąki, tylko
    śrutę i trzeba potem podwójną robotę zrobić młynkiem za dodatkowe kilkaset
    zł.

    Młyn Hawos kosztuje 235 euro z wysyłką. Robi mąkę i jest na SILNIK. Nie
    trzeba się męczyć z korbą. Wychodzi z tego mąka odpowiednia do chleba. Jest
    regulacja.

    Przypuszczam, że tym razem też nie zrozumiałeś...

  • 29. Data: 2010-08-14 23:12:43
    Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>

    Ikselka wrote:

    > Najlepsze źródło informacji o tym, co się kiedyś zdarzy, to HISTORIA.
    > Trzeba tylko ją trochę znać i zauważać analogie prowadzące zawsze do
    > podobnych następstw.

    Pomijając bzdurność tego zdania (sprawdź sobie w słowniku co to jest
    analogia i dlaczego nie może prowadzić do następstw, a po drodze uważaj, żeby
    się nie zabić o nisko przelatujący kwantyfikator), to nadal nie odpowiedziałaś
    na pytanie. Co konkretnie każe Ci przypuszczać, że prawnie zabronione będzie
    prywatne wyrabianie mąki? Nie żebym się jakoś specjalnie spodziewał sensownej
    odpowiedzi, ale może spróbuj.

    --
    #!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
    open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

  • 30. Data: 2010-08-15 03:03:36
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    Dalej nie rozumiesz. Z mojej strony nie była to oferta a przykład na
    rozwiązanie problemu, ty podałeś inny. Oczywiście kultowy śrutownik ma swoja
    cenę. Mozna kupić też młyn do mielenia tony zboża na dniówkę.
    Quod libet.