  • 31. Data: 2010-08-15 03:11:04
    Temat: Re: do mielenia i szatkowania
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:1ogqb6vj702so$.5zag9ae4stg5.dlg@40tude.net...

    > Użyłabym jej raczej do zatkania Ci... gęby.

    Nie przejmuj się. Za mały cycek, aby mnie próbować zniwelować. Pisałem o
    śrutowniku Porkerta z Czech - mam polski taki sam w konstrukcji - korpus
    żeliwny zbiornik na ziarno aluminiowy. Da się nim zrobić mąkę - gros jej
    będzie jak krupczatka, ale jak to przy mieleniu, wystarczy zastosować sito
    500...
    A ten śrutownik pomagał we wsi Marudy (gdy była na studiach) - za komuny
    wszystkiego brakowało - moja teściowa użyczała dostępu do śrutownika matkom
    i babkom małych dzieci - robiły sobie mąki i kaszki ryżowe jako zdrowszą
    odmianą Bebika ryżowego, którego nie można było tam, kupić.

  • 32. Data: 2010-08-15 03:13:14
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Maciej Jastrzębski" <M...@c...lublin.pl> wrote in message

    > Pomijając bzdurność tego zdania (sprawdź sobie w słowniku co to jest
    > analogia i dlaczego nie może prowadzić do następstw, a po drodze uważaj,
    > żeby
    > się nie zabić o nisko przelatujący kwantyfikator), to nadal nie
    > odpowiedziałaś
    > na pytanie. Co konkretnie każe Ci przypuszczać, że prawnie zabronione
    > będzie
    > prywatne wyrabianie mąki? Nie żebym się jakoś specjalnie spodziewał
    > sensownej
    > odpowiedzi, ale może spróbuj.

    Niemcy zabierali ludziom żarna, za ich posiadanie groziła śmierć lub KL. Jak
    za żyda.

  • 33. Data: 2010-08-15 11:47:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:12:43 +0200, Maciej Jastrzębski napisał(a):

> [...]
    > prywatne wyrabianie mąki? Nie żebym się jakoś specjalnie spodziewał sensownej

    Korepetycji już nie udzielam.

  • 34. Data: 2010-08-15 12:24:53
    Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>

    Ikselka wrote:

    > Korepetycji już nie udzielam.

    Było do przewidzenia. Korepetycje od kogoś, kto nie bardzo wie, co to jest
    analogia nie są zresztą wiele warte. Na koniec pozostaje mi tylko zaproponować
    określenie choćby w przybliżeniu terminu wprowadzenia tego strasznego zakazu.
    Ja ze swojej strony chętnie się na przykład założę, że nic takiego w podanym
    przez Ciebie terminie nie nastąpi. Ale ponownie raczej wątpię w przyjęcie
    zakładu. :)

    --
    #!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
    open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

  • 35. Data: 2010-08-15 12:31:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 14:24:53 +0200, Maciej Jastrzębski napisał(a):

    > Było do przewidzenia. Korepetycje od kogoś, kto nie bardzo wie, co to jest
    > analogia nie są zresztą wiele warte. Na koniec pozostaje mi tylko zaproponować
    > określenie choćby w przybliżeniu terminu wprowadzenia

    W tym stuleciu.

> [...]
    > przez Ciebie terminie nie nastąpi. Ale ponownie raczej wątpię w przyjęcie

    Nie zakładam się o rzeczy pewne - z szacunku dla przeciwnika w zakładzie.

  • 36. Data: 2010-08-15 13:12:30
    Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>

    Ikselka wrote:

    > W tym stuleciu.

    Bardzo wygodna definicja "niedługo". No ale rozumiem, że z palniętej bzdury
    trzeba się jakoś wycofać.

    > Nie zakładam się o rzeczy pewne - z szacunku dla przeciwnika w zakładzie.

    No przecież napisałem, że nie spodziewam się przyjęcia zakładu. Oczywiście
    nie z podanego przez Ciebie powodu (czy raczej wymówki), ale o tym dobrze
    wiesz. :)

  • 37. Data: 2010-08-15 15:30:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 15:12:30 +0200, Maciej Jastrzębski napisał(a):

> [...]
    > nie z podanego przez Ciebie powodu (czy raczej wymówki), ale o tym dobrze

    Sto lat! //abyś mógł się przekonać