  • 1. Data: 2010-08-11 11:19:44
    Temat: przecieka dach w nowo wybudowanym domu
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    Zaledwie 2 lata od wprowadzenia, a wczoraj po ostatnim
    niezbyt silnym deszczu pojawiły się zacieki na suficie
    w 2 pokojach na poddaszu.
    Firma, która budowała domy twierdzi, że minęło 3 lata
    od odbioru, więc okres gwarancji się zakończył.
    Inna sprawa, że jeszcze przed ocieplaniem strychu, były
    zacieki na folii, co było reklamowane i firma (niby)poprawiała.
    Niestety, okazało się, że nieskutecznie. Czy mam jakieś szansę,
    na to, że teraz mogę wyegzekwować naprawienie szkód i usunięcie
    fuszerki? Jeśli tak, to w jaki sposób?

    --
    Mel