  • Data: 2020-10-07 18:22:46
    Temat: Re: dofinansowanie wymiany ogrzewania w Bytomiu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 października 2020 o 17:59:56 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Jak ty pieknie potrafisz zrobic pomieszanie z poplataniem.
    > Jeszcze dodaj do tego ze dzis zrobisz pranie w połowie frani i bedzie
    > komplet. Stary głupcze...
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    > Frank Herbert
    To Ty budzik oszczędzasz wodę i myjesz się co drugi dzień, zmieniasz majtki co drugi
    dzień i gotujesz połowę zupy. Ja mogę sobie zrobić elektrownie wodna na wodę z sieci
    bo place ryczałtem za wodę. Może nieprawdę napisałem że jesteś przeciwny zadłużaniu
    państwa? Może jakaś tajemnica jest że niemcy mają 2,5 biliona dolarów długu a my 10
    razy mniej? Ten dług to dodrukowanie pieniądze za które postawili między innymi
    wiatraki, zbudowali drogi itd. wypłacili również z tych pieniędzy emerytury, pensje
    dla nauczycieli, dopłacili do lekarstw żeby tanie byly itd.