  • Data: 2019-06-12 18:31:05
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za firma kurierska co dostarcza bez pokwitowania odbioru?

    FEDEX, DHL (zależy który kurier), DPD, Shenker, "jakis nonejmowy kurier"
    przyjeżdżający czasami nieoznaczonym podobnym do opla combo trupem:)

    Tyle, że na moją prośbę i przyjeżdżają do mnie na tyle regularnie, że
    czasami nie dzwonią nawet bo wiedzą że mają przerzucić przez bramę, co
    mogą przerzucać a czego nie i w które miejsce.
    Daj spokój. Oni mają łatwiej, ja mam łatwiej.

    Co innego jak mają umowę lub coś do podpisania co muszą zabrać - tu nie
    ma zmiłuj...