  • 91. Data: 2018-12-07 20:56:26
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:18:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > ROTFL :)
    > Reszty nie komentuję nawet :D

    Adam proszę Ciebie, skończ traktowanie innych jak idiotów.
    Przez litość nie będę ciągnął wątku jak to samochód w leasingu to "60-70tys do
    spieniężenia"
    Idiotów którzy takie teksty łykną proponuję w bliższym swoim otoczeniu żebyś szukał a
    nie tutaj.

  • 92. Data: 2018-12-07 22:26:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 19:20:03 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Dobrze pisze, sprawdź to jeszcze raz.

    Źle pisze ;) Jeżeli zakupiłeś z odliczeniem 50% vat i sprzedałeś - to
    korektę wpisujesz z plusem. Jeżeli kupiłeś z odliczeniem 100% vat i np.
    zmieniasz po 2 latach przeznaczenie pojazdu na "pół działalność / pół
    firmowy" to wtedy rzeczywiście korektę wpisujesz z minusem i musisz
    zwrócić część podatku naliczonego.

    Masz w kalkulatorze jak byk "kwota korekty vat ZWIĘKSZAJĄCA VAT NALICZONY".

    Zmieńcie te swoje księgowe :D

    > Tak przy okazji - też chciałem tak kombinować, ale w przyrodzie nie ma
    > leasingów do których możesz wpłacić na stracie więcej niż 49%. Nie było
    > takich przynajmniej rok temu.
    > U mnie było to tylko 45% przy zakupie nowego auta. Leasing w Santanderze.

    To jeszcze lepiej - wpłacasz 50%, a pozostałe 20% w lokatę 3% na 3 lata ;)
    Jeszcze zarobisz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2018-12-07 22:34:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 20:56:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Adam proszę Ciebie, skończ traktowanie innych jak idiotów.

    Jak narazie to ci inni robią z siebie sami idiotów :-)

    http://www.kalkulatorypodatkowe.pl/artykul,184,11989
    ,korekta-vat-dokonywana-przy-sprzedazy-samochodu.htm

    Tu masz potwierdzenie pisane prostym i ludzkim językiem, cyt:

    "WAŻNE: Jeżeli od zakupu samochodu odliczenie VAT było limitowane (60% kwoty VAT, nie
    więcej niż 6.000 zł, lub 50% kwoty VAT), w przypadku sprzedaży tego pojazdu podatnik
    może "odzyskać" część nieodliczonego podatku (poprzez dokonanie korekty VAT). Jest to
    możliwe, jeżeli sprzedaż pojazdu nastąpi w trakcie tzw. okresu korekty."

    Przypominam - że korekta to PRAWO, a nie OBOWIĄZEK. Jeżeli korekta
    oznaczałaby zwiększenie podatku to byłaby OBOWIĄZKOWA, chyba nie uważacie
    inaczej :-)

    Potwierdziłem sobie jeszcze moją wersję dzisiaj u dyrektora kontroli w
    moim US - wszystko się zgadza :-) Moja księgowa jest główną księgową w
    firmie transportowej z 50-cioma samochodami które kupowane i sprzedawane
    są co miesiąc od lat na wszystkie możliwe sposoby. Nie ma opcji pomyłki :)

> [...]
    spieniężenia"
    > Idiotów którzy takie teksty łykną proponuję w bliższym swoim otoczeniu żebyś szukał

    Nie chcesz skorzystać z rad to nie korzystaj, nie zmuszam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2018-12-09 17:29:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > ja sie nie wycofuję, liczę na świąteczną zdolność do pomocy bliźnim:) Licytacja
    otwarta.

    To niech Pete bierze, ja pasuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 95. Data: 2018-12-09 17:59:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    No toście się nie szarpnęli, powiedzmy że czekam jeszcze do wtorku, w środę
    finalizujemy konkurs.
    :)

    b.

  • 96. Data: 2018-12-10 08:25:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 23:00:16 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    > jak sie wywali siedzenia tylne, to powstaje taka skrzynia zaladunkowa...
    > czy ona ma 120 cm wysokosci?

    Ma 108cm

  • 97. Data: 2018-12-10 10:52:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-09 o 17:59, Budyń pisze:
    > No toście się nie szarpnęli, powiedzmy że czekam jeszcze do wtorku, w środę
    finalizujemy konkurs.
    > :)

    Budyniu,
    boś zareklamował tego laptoka wprost idealnie. Że sprzedajesz jako
    uszkodzony to i się nie dziw, że tylko nerd ;) jest zainteresowany
    :D

    --
    Pete

  • 98. Data: 2018-12-10 13:27:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 10:52:44 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Budyniu,
    > boś zareklamował tego laptoka wprost idealnie. Że sprzedajesz jako
    > uszkodzony to i się nie dziw, że tylko nerd ;) jest zainteresowany
    > :D

    bo wg mnie jest, to wy jestescie pewni ze to sie da łatwo wyleczć. I nie sprzedaje a
    oddaje. Mnie nie zostanie ani złotówka :)

    b.

  • 99. Data: 2018-12-11 08:03:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 13:27:03 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > bo wg mnie jest, to wy jestescie pewni ze to sie da łatwo wyleczć. I nie sprzedaje
    a oddaje. Mnie nie zostanie ani złotówka :)

    a wlasciwie to mi sie jeszcze przypomniało - stoi od paru miesiecy calkiem sprawna
    drukarka laserowa, tania w eksploatacji i nie do zajechania HP LaserJet 1000.
    Drobny problem jest taki ze nie ma do niej sterownikow powyzej win XP.
    Chce ktos? Ktos jeszcze uzywa XPka czy ja byłem ostatni? :-)

    b.

  • 100. Data: 2018-12-11 08:08:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.12.2018 08:03, Budyń wrote:
    > Drobny problem jest taki ze nie ma do niej sterownikow powyzej win XP.

    Ależ są.
    Pod win 7 na pewno, choć myślę, że i pod win10 udałoby się ją uruchomić.
    Sterowniki trzeba pociągnąć z win update
    Mam tu jedną co na win7 śmiga na co dzień ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info