  • 101. Data: 2018-12-11 08:18:55
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 08:08:53 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Ależ są.
    > Pod win 7 na pewno, choć myślę, że i pod win10 udałoby się ją uruchomić.
    > Sterowniki trzeba pociągnąć z win update
    > Mam tu jedną co na win7 śmiga na co dzień ;-)

    a nie da sie tych sterownikow skopiowac i podesłać? Jak krowie na rowie napisz co
    trzeba by ja uruchomic pod w7

    b.

  • 102. Data: 2018-12-11 08:41:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.12.2018 08:18, Budyń wrote:

    > a nie da sie tych sterownikow skopiowac i podesłać? Jak krowie na rowie napisz co
    trzeba by ja uruchomic pod w7

    Nie mam pod ręką tego kompa bo pracuje na nim użyszkodnik aktualnie ale...

    Jeśli to USB to jak podłączysz drukarkę to system powinien zaciągnąć sam
    sterownik z win update.
    Jeśli LPT to zainstaluj ręcznie i w miejscu wybory sterownika kliknij
    button windows update.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 103. Data: 2018-12-11 10:20:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-11 o 08:18, Budyń pisze:

    > a nie da sie tych sterownikow skopiowac i podesłać? Jak krowie na rowie napisz co
    trzeba by ja uruchomic pod w7

    1. ściągnij sterownik pod XP.
    2. prawy przycisk myszy na ściągniętym pliku, właściwości, zakładka
    Zgodność, zaznacz uruchom w rtybie zgodności z: Windows XP SP3
    3. uruchom instalatora i zainstaluj sterownik
    4. w trakcie instalacji instalator napisze zeby podłączyć drukarkę -
    zapewne i tak jej nie odnajdzie. Kliknij anuluj wyszukiwanie
    5. po skonczeniu instalatora uruchom menadzera urządzen - będzie tam
    drukarka z wykrzyknikiem. Kliknij na nim prawym przyciskiem i wybierz
    aktualizuj sterownik.
    6. wybierz go z miejsca gdzie je rozpakowal/instalowal instalator -
    domyślnie c:\lj1000hb.

    Piszą że sporadycznie nie chce drukować - trzeba drukarkę wyłączyć i
    włączyć.

    --
    Pete

  • 104. Data: 2018-12-11 11:58:26
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.12.2018 10:20, Pete wrote:
    > Piszą że sporadycznie nie chce drukować - trzeba drukarkę wyłączyć i
    > włączyć.

    Do tej drukarki jest sterownik pod win7 w win update

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 105. Data: 2018-12-11 12:03:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 11:58:27 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Do tej drukarki jest sterownik pod win7 w win update

    Ale Budyń ma straszne obawy korzystać z wszelkiej masci aktualizacji
    No chyba że już mu przeszło

  • 106. Data: 2018-12-11 14:59:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 12:23:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale Budyń ma straszne obawy korzystać z wszelkiej masci aktualizacji
    > No chyba że już mu przeszło

    nie przeszło, nie naprawiam tego co działa - z założenia :-)
    Jasne ze jak cos nie dziala/przestalo dzialac bo wymaga aktualizacji to zrobie to.

    b.

  • 107. Data: 2018-12-11 19:44:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > a wlasciwie to mi sie jeszcze przypomniało - stoi od paru miesiecy calkiem sprawna
    drukarka laserowa, tania w eksploatacji i nie do zajechania HP LaserJet 1000.

    Mam 1200 :-P Universal PCL 5 driver daje radę. Nie działa pole ilość
    kopii - zawsze drukuje raz, ale hej! Zakładam że nikt nie używa ponad 10
    letniej drukarki w firmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 108. Data: 2018-12-11 22:05:47
    Od: s...@e...info

    Jak działa to dlaczego nie używać w firmie?

  • 109. Data: 2018-12-11 23:19:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 14:59:18 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nie przeszło, nie naprawiam tego co działa - z założenia :-)

    Ale czasem działa aż za dobrze - tj. daje dostęp do Twoich danych nie
    tylko Tobie ale także tysiącom ruskich hakierów ;) I nie chodzi tylko o
    dostęp do danych ale możliwość użycia Twojego kompa w różnego rodzaju
    botnetach, co szkodzi ogólnie wszystkim.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 110. Data: 2018-12-11 23:31:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak działa to dlaczego nie używać w firmie?

    Jak działa i to jedyne kryterium w tej firmie, to można :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz