  • 1. Data: 2018-12-03 21:59:54
    Temat: Czy umywalka nablatowa to dobry wybór?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Spodobały mi się a robię remont łazienki.
    Czy umywalka nablatowa się sprawdza?
    Jakie zalety i wady?
    Czym się kierować przy wyborze?

  • 2. Data: 2018-12-03 22:07:10
    Temat: Re: Czy umywalka nablatowa to dobry wybór?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 21:59, t-1 pisze:
    > Spodobały mi się a robię remont łazienki.
    > Czy umywalka nablatowa się sprawdza?
    Tak to normalna umywalka.

    > Jakie zalety i wady?
    Więcej sprzątania/mycia bo trzeba blat pod nią umyć i umywalkę z zewnątrz,
    normalnie masz ją w szafce i myjesz 1-2 w roku.

    > Czym się kierować przy wyborze?
    Gustem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-12-03 22:17:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak Ci sie podoba to kupuj. W niej wir w ta sama strone bedzie sie robil co w innych.

  • 4. Data: 2018-12-03 22:21:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 21:59, t-1 pisze:
    > Czy umywalka nablatowa się sprawdza?
    Sprawdzi się jak masz dobry blat. Dobry to taki, który od wilgoci nie
    sparszywieje. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-12-03 23:07:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 21:59:54 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
    > Czym się kierować przy wyborze?

    Żeby była w ch. duża. Ja mam taką że mógłbym tam świniaka zmieścić. Z tego
    względu ilość blatu jest dość minimalna i jest małe ryzyko że się zachlapie
    i spuchnie ;)

    L.

  • 6. Data: 2018-12-03 23:15:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 23:07, Lisciasty pisze:

    > Żeby była w ch. duża. Ja mam taką że mógłbym tam świniaka zmieścić. Z tego
    > względu ilość blatu jest dość minimalna i jest małe ryzyko że się zachlapie
    > i spuchnie ;)

    Dlatego ostatnio proponowałem klientowi taką

    http://www.ligre.pl/pl/umywalka-lazienkowa-umo-900-b
    iala.html

    Robert

  • 7. Data: 2018-12-03 23:25:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 23:16:18 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > Dlatego ostatnio proponowałem klientowi taką
    >
    > http://www.ligre.pl/pl/umywalka-lazienkowa-umo-900-b
    iala.html

    Kurna moja chyba większa :] Ale ten trop jest dobry.

    L.

  • 8. Data: 2018-12-03 23:30:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest jeszcze jeden parametr zwiazany z uzywaniem umywalki. Wylewka ma byc wysoko zeby
    wygodnie rece umyc.

  • 9. Data: 2018-12-03 23:32:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 23:25, Lisciasty pisze:

    iala.html

    > Kurna moja chyba większa :] Ale ten trop jest dobry.

    Dobry i tańszy. Bo blat z dowolnego "kamienia" to w okolicach 1000 zł.

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-04 08:21:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.12.2018 22:21, Robert Wańkowski wrote:
    > Sprawdzi się jak masz dobry blat. Dobry to taki, który od wilgoci nie
    > sparszywieje. :-)

    Jak ma twardą wodę to każdy sparszywieje.
    To są dobre wynalazki jak ktoś lubi się pieprzyć z utrzymywaniem
    pierwotnego stanu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info