  • 11. Data: 2018-12-04 13:55:00
    Temat: Re: Czy umywalka nablatowa to dobry wybór?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 03 Dec 2018 21:59:54 +0100, t-1 wrote:
    > Spodobały mi się a robię remont łazienki.
    > Czy umywalka nablatowa się sprawdza?
    > Jakie zalety i wady?
    > Czym się kierować przy wyborze?

    Ja mam. Wizualnie bardzo mi się podoba. Pozwala też wstawić coś pod
    blatem - ja pod blatem mam np. pralkę.

    Co jest mniej fajne:
    - uszczelnić draństwo jest ciężej niż normalną umywalkę, ale jak się
    napcha silikonu to jest ok.
    - czyszczenie pod spodem mało poręczne (chyba że umywalka w kształcie
    klocka, ale moja jest w kształcie półkuli)

    Mateusz