  • 1. Data: 2018-12-03 22:10:29
    Temat: e komputerowcy
    Od: Budyń <b...@g...com>

    laptopa uzywanego bym kupił ino nie wiem jakiego
    kupilem kiedys biurkowego lenovo i5-3470 QUAD 8GB DP 180 SSD COM W7
    i spelnia moje wymagania szykosciowe (biuro, internet, nie-gra-sie)
    natomiast laptop który mam lenovo w510 i7 q820 8GB jest po prostu jakis tragiczny
    (być moze jest trefny po prostu)

    co dzis nalezy kupic w cenie do 2000, a najlepiej połowe tego.

    b.

  • 2. Data: 2018-12-03 22:54:01
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 22:10:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > co dzis nalezy kupic w cenie do 2000, a najlepiej połowe tego.

    Może takie coś?

    870 zł
    Głogów

    Sprzedam nieużywany (powystawowy) laptop Dell E5450. Jest to nowy model firmy Dell,
    który cechuje się bardzo dobrymi materiałami wykonania, ładnym designem oraz
    smukłością. Sprzęt jest w pełni sprawny, bateria trzyma jak nowa. Oto parametry:

    -PODŚWIETLANA KLAWIATURA!
    -procesor core i3 5005u (NOWA GENERACJA) mocniejszy od starszych i5,
    -Podświetlana klawiatura!
    -bezawaryjna i mocna karta graficzna zintegrowana w procesorze- Intel HD 5500,
    - oryginalny system Windows 10 PRO
    -dysk 500gb
    -4gb ram,
    -Wifi o wysokim standardzie połączenia (INTEL),
    -bluetooth, usb 3.0, hdmi, kamerka internetowa.

    W zestawie z oryginalnym zasilaczem i oryginalną baterią

    Podświetlana klawiatura i win10 to jakieś gówniane nieporozumienie, ale tani ;)

    L.

  • 3. Data: 2018-12-03 23:06:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Niespecjalnie mi zależy żeby był tani, byle na bezdurno kasy nie wyrzucać.
    Priorytetem jest żeby nie zamulał bo to wkurzające jest.
    Podświetlana klawiatura, o tym nie pomyślałem:))), właśnie, może się trzeba czegoś
    wystrzegać?
    No i win7 chyba by mi pasował, z daleka jestem od nowoczesności.

    b.

  • 4. Data: 2018-12-03 23:18:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 23:06:45 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > No i win7 chyba by mi pasował, z daleka jestem od nowoczesności.

    To raczej oczywiste, win10 to gówno jakich mało.

    Zobacz sobie tego gostka:

    https://allegro.pl/uzytkownik/mavaro/komputery?order
    =m

    brałem od niego laptopy używane dla kobity i teścia, brałem trochę niepasujące
    do Twojego budżetu bo to były wielkie 17", ale przyszły w stanie niewiele gorszym
    niż nówka ze sklepu. Być może inne sztuki ma też w przyzwoitym stanie.

    L.

  • 5. Data: 2018-12-03 23:22:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 22:10, Budyń pisze:
> [...]
    (być moze jest trefny po prostu)

    > co dzis nalezy kupic w cenie do 2000, a najlepiej połowe tego.

    Jeżeli nie musi być nowy to ja mam DELL LATITUDE E5410.
    Ktoś mi kiedyś polecił i jestem zadowolony. Były dwie wersje z różnymi
    kartami graficznymi. Ponoć trzeba brać tą słabszą, bo niezawodna.
    Mam tam Win7 i program typu CAD i jestem mile zaskoczony jak to dobrze
    chodzi.

    Robert

  • 6. Data: 2018-12-04 06:40:01
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    (być moze jest trefny po prostu)

    > co dzis nalezy kupic w cenie do 2000, a najlepiej połowe tego.

    Lenovo Yoga
    Dlaczego:
    Bo ma podświetlaną klawiaturę
    Bo ma dotykowy ekran
    Bo najczęściej ma win 10 który po prostu działa
    Bo ze 4 takie w rodzinie mam i działają

  • 7. Data: 2018-12-04 08:17:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 23:22:20 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
> [...]
    > kartami graficznymi. Ponoć trzeba brać tą słabszą, bo niezawodna.
    > Mam tam Win7 i program typu CAD i jestem mile zaskoczony jak to dobrze

    ze niby kupie kompa za ponizej 400zł i bede zadowolony?
    https://allegro.pl/laptop-dell-latitude-e5410-i3-4gb
    -160gb-dvd-win7-i7512859256.html

    sie mnie sie nie dowierza

    b.

  • 8. Data: 2018-12-04 08:47:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 08:17:29 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ze niby kupie kompa za ponizej 400zł i bede zadowolony?
    > https://allegro.pl/laptop-dell-latitude-e5410-i3-4gb
    -160gb-dvd-win7-i7512859256.html

    > sie mnie sie nie dowierza

    Kup testuj, jak nie spasi to oddasz przed 14 dniem
    Zwróć uwagę że ma "naklejki spolszczające" na klawiatur cokolwiek to znaczy.

  • 9. Data: 2018-12-04 10:41:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-04 o 08:17, Budyń pisze:
    (być moze jest trefny po prostu)

    > ze niby kupie kompa za ponizej 400zł i bede zadowolony?
    > https://allegro.pl/laptop-dell-latitude-e5410-i3-4gb
    -160gb-dvd-win7-i7512859256.html

    > sie mnie sie nie dowierza

    Ja napisałem do czego używam i jestem zadowolony. Czyli jak rysuję w CAD
    w 3D (SketchUp) lub w Inkscape to nic się nie haczy. Płynie obracane są
    widoki. Przeglądarka i YT chodzą płynnie. Tak samo OpenOffice.
    Mój jest i5, 2,67 zegar, 4 GB pamięci.

    Ale jak możesz sobie pozwolić to bierz nówkę z większym ekranem.

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-04 11:41:40
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > natomiast laptop który mam lenovo w510 i7 q820 8GB jest po prostu jakis tragiczny

    Jaki tam masz
    a. system;
    b. pamięć;
    c. SSD / HDD - rodzaj i wielkość