  • Data: 2018-08-26 10:40:16
    Temat: Re: gruszek nie będzie
    Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 12:09:07 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Na początek zapoznaj się choćby z notką Instytutu Ochrony Roślin:
    >
    > Środek ochrony roślin: Score 250 EC
    > Producent: Syngenta Crop Protection AG - Szwajcaria
    > Klasa toksyczności
    > - dla ludzi: III (szkodliwy)
    > - dla ryb: I (bardzo toksyczny)
    > - dla rozwielitek: I (bardzo toksyczny)
    > - dla glonów: I (bardzo toksyczny)
    >
    > Reszta w Googlach, pod hasłem "Score 250 EC szkodliwość".
    > Może po lekturze Ci się odechce.

    Informacja prawdziwa ale wyrwana z kontekstu. Żadna wartość takiej informacji dla
    profesjonalistów, bo ją znają na pamięć. Ten ŚOR nie stosuje się na ludzi, ryby,
    rozwielitki, akweny i cieki wodne itp tylko na rdzę gruszy. ŚOR zawsze należy
    stosować z największą rozwagą. Dlatego najpierw zdałem stosowne państwowe egzaminy,
    by nie stosować ŚOR w sposób niewłaściwy. I warto było.