  • 31. Data: 2010-04-14 08:16:51
    Temat: Re: inwestorzy budujcie się to dobry moment :)
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hq3tc3$c3q$1@news.onet.pl...
    > Tez podobnie mysle o tym zakazie budowy minaretow.
    > I nie pomyslalem o tym ale sie zgadzam z Toba ze nalezy zabrac zasilki
    > socjalne dzikim

    Trochę szczunku dla innych by nie zaszkodziło.

  • 32. Data: 2010-04-14 08:22:59
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:hq3tc3$c3q$1@news.onet.pl...
    >
    > Trochę szczunku dla innych by nie zaszkodziło.

    Internet jest medium w którym wiekszość wyzbywa sie zahamowań.

    I tak wiekszosc nie powiedziala by tego w telewizji i face-to-face

    ale w internecie pod nickiem "gh453j" mozna powiedziec prawie wszystko

    ale co do zwyczajów i obrzedów religijnych potwierdzam ze powinno sie
    zachowywać umiar.

    ciekawe czy w Iranie pozwolili by na budowę bazyliki ?

    michal

  • 33. Data: 2010-04-14 08:27:19
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    wiadomości news:hq29c7$c6e$1@news.onet.pl...

    > Na emeryturę? Nic. Dla aktywnego życia zawodowego - ogromne.

    Czesciowo sie z Toba zgodze Boombastic, choc na pewno bezpieczenstwo ma
    wplyw jesli ktos ma np rodzine i nie chce mieszkac w jakims ogrodzonym od
    swiata kawalku miasta.
    Poza tym chyba sie zgodzisz ze wazne dla wiekszosci ludzi jest tez aby
    sasiedzi z twego otoczenia mieli wspolne korzenie w historii i kulturze taka
    jaka Ty masz prawda?
    Przemek

  • 34. Data: 2010-04-14 08:55:56
    Temat: Re: inwestorzy budujcie si? to dobry moment :)
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości news:hq3r7c$6c0$1@news.onet.pl...

    > A masz coś do powiedzenia merytorycznego na temat cn nieruchomosci w
    > Niemczech? Jeden też powiedział spieprzaj dziadu i małpa w czerwnony i
    > będzie leżeć obok polskich króli.

    Owszem mam. Nie przeczytales uwaznie linka bo nie jest wylacznie o cenach,
    nie wiesz gdzie byl przedpiszca i jakby Wawelem zapachnialo.
    Napisales farse i nawet tego nie zauwazasz. Czym jest pisanie o dupie,
    gownie, dyrdymalach i oburzanie sie na spieprzaj dziadu, malpe w czerwonym i
    Wawel? Jestes gosc nie ma co...

    TK

  • 35. Data: 2010-04-14 09:05:52
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Usrobo napisał:
    > kris pisze:

    r.

    > ciekawe czy w Iranie pozwolili by na budowę bazyliki ?
    >

    > michal
    Ale co to ma za znaczenie, odwracając sytuację, jeśli tam kobity chodzą
    w workach, to u nas też powinny ? Jeśli aspirujemy by być społeczeństwem
    światłym, otwartym i tolerancyjnym to dlaczego mamy być jak
    społeczeństwa zamknięte z innego kręgu kulturowego ?

    pozdrawiam
    rafał

  • 36. Data: 2010-04-14 09:10:18
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości

    > Mam gdzieś jak ty mnie odbierasz. Z racji swojego zawodu mam wiedzę i
    > doświadczenie i tobie nie musi się to podobać. Jak się podejmujesz
    > jakiegoś tematu to wykaż się jakąś wiedzą lub się nie odzywaj.

    Problem w tym, ze po takim wstepie malo kto merytorycznie ma ochote sie
    odzywac.
    Jak wiesz cos wiecej to opisz z pozytkiem dla wszystkich, bo jak narazie sam
    nie wiele do tematu wniosles poza obrazem wlasnej wartosci.

    TK

  • 37. Data: 2010-04-14 09:22:51
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    rrr pisze:

> [...]
    > światłym, otwartym i tolerancyjnym to dlaczego mamy być jak
    > społeczeństwa zamknięte z innego kręgu kulturowego ?

    dlatego ze ich kultura i światopogląd przetrwa bo pilnie strzegą swoich
    norm i nie pozwalają na wprowadzanie innych

    a nasza nie
    bo pozwalamy na przerost innej kultury nad lokalną

    byleś w niemczech ostatnio ?
    a we francji ?

    za chwilę nie dogadasz sie w ojczystym języku
    bo przybysze nie chcą uczyć sie współistnenia tylko robią swoje
    zamknięte kręgi kulturowe

    michal

  • 38. Data: 2010-04-14 09:28:44
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Internet jest medium w którym wiekszość wyzbywa sie zahamowań.

    Kiedy Oni maja racje. Zasilki socjalne to w wiekszosci samo zlo a dla
    emigrantow szczegolnie. Pomijajac szczegolne przypadki rodzin uposledzonych
    czy dotknietych nieszczesciem, to wszystkie dlugie zasilki przynosza
    odwrotny skutek. W Somali nie bylo komu rozladowac transportow z zywnoscia,
    bo akurat nie byli glodni. Podobnie jest w Afryce czy nawet u nas w kraju. Z
    opieki spolecznej zyja przyzwoicie jak na swoje potrzeby cale stada pijakow.
    Sprzedaja za kilka flaszek wegiel jaki dostaja od opieki a o pieniadzach nie
    ma co nawet mowic. Zyjacy z zasilkow to ludzie o stosunkowo malych
    potrzebach zyciowych a wyplacane im zasilki w ogole pozbawily ich instynktu
    dbania samemu o siebie. W takich sytuacjach zasilki sa wrecz szkodliwe.

    > ale co do zwyczajów i obrzedów religijnych potwierdzam ze powinno sie
    > zachowywać umiar.
    >
    > ciekawe czy w Iranie pozwolili by na budowę bazyliki ?

    A z drugiej strony amerykanie to spoleczenstwo o nie niejednorodnych
    korzeniach.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2010-04-14 09:36:16
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > I tak wiekszosc nie powiedziala by tego w telewizji i face-to-face
    >
    > ale w internecie pod nickiem "gh453j" mozna powiedziec prawie wszystko

    Ja wypowiadam się pod imieniem i nazwiskiem. Zawsze i wszędzie.

    --
    AS

  • 40. Data: 2010-04-14 09:41:22
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > A z drugiej strony amerykanie to spoleczenstwo o nie niejednorodnych
    > korzeniach.

    Ale do USA przyjeżdża się co najwyżej za pracą, a nie za zasiłkami. Jak w
    USA murzyn zabije człowieka, to leci na krzesełko, a w UE idzie na 3 lata
    wczasów na koszt podatnika, a potem 10 urzędasów z opieki głaska go po
    główce, opłaca mieszkanie, aby wychować dobrego europejczyka. Ot - taka
    różnica. Dla mnie zasadnicza.

    --
    AS