    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 23 Nov 2015 03:39:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: jak pompa ciepla pow-woda do CWU na poddasze
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W szalenstwach jest metoda. Założenie jest dobre. Ja bym to zrobił tak. Wziął bym
    zwyczajny klimatyzator i zbiornik z wezownica. Wezownice wpial bym w obieg
    skraplacza. Wiecej czynnika trzeba w takiej sytuacji wpuścić. Pisalem jak mam
    zrobione. W przenośnym klimatyzatorze mam zrobiony zbiornik z cienkiej blachy
    miedzianej obudowijacy skraplacz. Kilku watowa pompka do oczka wodnego pcha przez to
    wodę do dwóch kaloryferow w czterdziesto metrowym pokoju. W tym roku pojawił się
    bufor pod postacią szesciesiecio litrowego plastikowego zbiornika. Wszystko pracuje
    przy ciśnieniu ok 2,5 metra słupa wody. Powietrze cigne ze strychu i mieszam z
    powietrzem z wentylacji. Działa i chwilowo żałuje ze nie mam wezownicy w bojlerze bo
    miał bym taniej ciepla wodę.w przyszłym roku zamierzam wyczyścić bojler z syfu to jak
    go zdejme to mi wspawaja mufę żebym mógł jakąś zaimprowizowana wezownice wysadzić.
    Oglądam telewizje i wychodzą sam z siebie. Chłopakowi gilotyna obcięła dwie dłonie.
    Znaczy się sam sobie odciął bo wszystkie gilotyny do blachy maja osłony które się
    ustawia żeby blacha weszła i nic więcej. No kurwa trzeba być kretynem żeby taka
    osłonę zdjąć. Inna sprawa ze na super inteligenta ten co sobie obciął ręce nie
    wygląda.