  • 21. Data: 2009-02-15 12:27:17
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: "Dawid" <m...@n...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gn8svl$aub$1@news.wp.pl...
    > Przy standardzie nadawania w Polsce CCIR PAL 625 linii/50Hz jak
    > najbardziej trzeba się snobować na cyfrowego Niemca ;-))
    > JaC
    O czym TY piszesz? Dlaczego mnie obecnie ma interesować standard nadawania
    w Polsce.
    Mam ten sam sygnał, który odbiera większość zachodnich "snobów".
    Te pare biednych kanałów to niech sobie nadawają nawet morsem:).
    Pozdrawiam
    Ps. Jak starczy kasy, to tv. jak największy.

  • 22. Data: 2009-02-15 15:53:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
    >zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
    >warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

    Siedzisz 2 m od monitora?

    >A jeżeli do tego dźwięk stereo czy quasi - quadro a standardzie 5.1
    >aby mieć naturalistyczne odczucie startujących silników Jambo-Jeta...

    A kto chcacemu zabroni?

  • 23. Data: 2009-02-18 10:08:21
    Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 01:36:52 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
    > zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
    > warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

    Taaa, jasne. Zapomniałeś dodać że kot przestanie się nieść, a pies dawać
    mleko.
    A chodzenie do kina powinno być zabronione przez NFZ. Tam to dopiero jest
    przekątna!!! Minus 15 dioptrii gwarantowane najdalej po pięciu seansach!

  • 24. Data: 2009-02-18 11:40:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jokey" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > polecam taki tv Sharp 46 LC46DH65E

    przy tej odleglosci 46" to malo

  • 25. Data: 2009-02-18 11:43:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Później będziesz kupował leki na bolącą głowę, myśląc, że migreny i
    > zatoki są powodem, okulary dla dzieci już w wieku 16 lat, naprawdę czy
    > warto snobować się dużym rozmiarem kosztem zdrowia swojego i rodziny?

    mylisz pojecia, problem nie jest w przekatnej ekranu, tylko w czasie przed
    nim spedzonym, jak ktos spedza przed tv codzniennie pol dnia to nie wazne
    czy bedzie mial ekran 5" czy 50" problemow sie nabawi

  • 26. Data: 2009-02-18 11:45:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 50" z 3m to chyba na 30 minut żeby pochwalic się znajomym.

    z 3 to lekka przesada, ale z 4 juz jak najbardziej tak

  • 27. Data: 2009-02-18 11:48:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wg tabeli dla 40" jest 3-4 m. Mam 40" i przy standartowym ustawieniu
    > obrazu czuje się zmęczenie przy odległości 3,5m, pokój dobrze oświetlony.

    to musisz miec jakiec bardzo wyczulone oczy, latwo sie meczace

    ja mam 42" z odleglosci niecalych 4m, liczmy 3,7 i na dzien dzisiejszy z
    zona stwierdzamamy ze mogloby to byc spokojnie 50"

    to sa jednak kwestie indywidualne, wiec tak na dobra sprawe kazdy powinien
    poogladac i podjac samemu decyzje

  • 28. Data: 2009-02-18 11:48:58
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Lut, 11:08, Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> wrote:

> [...]
    > przekątna!!! Minus 15 dioptrii gwarantowane najdalej po pięciu seansach!

    Starsza pani do drugiej pani na cmentarzu - Patrz pani, taki zdrowy
    był a umarł.
    Druga - Jaki tam zdrowy - przecie on kulawik...

  • 29. Data: 2009-02-18 11:52:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marta T." <m...@d...com> napisał w wiadomości

    jezeli masz troche kasy, szukasz dobrego, a nie najtanszego rozwiazania, to
    na forum hdtv.com.pl jest czlowiek, ktory po pierwsze podpowie ci zarowno w
    kwestii przekatnej, jak i wyboru pomiedzy plazma a lcd, oraz konkretnego
    modelu, dodatkowo za pewna oplata przyjedzie do ciebie z kilkoma wybranymi
    przez ciebie modelami i zaprezentuje bezposrednio w domu

  • 30. Data: 2009-02-18 13:20:53
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 15 Lut, 16:53, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Siedzisz 2 m od monitora?

    > A kto chcacemu zabroni?

    W bloku? Sąsiedzi... Mogą miec zamiar wysłuchać koncertu na flet i
    marakasy i nie chcą się rozpraszać...