  • 21. Data: 2012-01-18 19:19:44
    Temat: Re: junkers na ściance działowej z dziurawek na sztorc
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 23:52, Jackare pisze:
    > z klatki schodowej nie wolno doprowadzać powietrza do
    > urzadzeń gazowych

    O! Jest na to jakis paragraf?

    W moim poniemieckim domu brakuje przewodow kominowych i taki sposob
    montowania kotla zaproponowal kominiarz. Nawet mam oficjalna opinie na
    pismie.

    Mi udalo sie znalezc wolny przewod, ale sasiad, ktory remontowal pozniej
    juz mial tylko wybor: czerpac powietrze z zewnatrz lub z klatki. Wybral
    klatke.

    --
    NotBear

  • 22. Data: 2012-01-18 19:32:04
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup

    >abstrahując od pytania, odpowiedzialność za wszystko biorę tak czy siak ja
    >i ja przeprowadzam fizycznie np wsyztskie próby szczelności.

    Czyli identyczna sytuacja jakby inwestor zrobił sam sobie, Ty robisz próby
    sprawdzasz i wystawiasz papier;)

  • 23. Data: 2012-01-19 00:12:01
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mi udalo sie znalezc wolny przewod, ale sasiad, ktory remontowal pozniej
    > juz mial tylko wybor: czerpac powietrze z zewnatrz lub z klatki. Wybral
> [...]

    w którejś z norm przywołanych w rozporządzeniu - nie pamiętam której. Jest
    tam napisane, że powietrze z klatki schodowej nie może być traktowane jako
    powietrze zasilające wentylację i urzadzenia z zewnątrz. Chodzi tu o bilans
    ciśnień w przewodach kominowych którzy wyczystki mogą być zlokalizowane na
    klatkach schodowych.