  • 11. Data: 2012-08-29 19:02:50
    Temat: Re: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message
    news:k1lcd8$llb$1@dont-email.me...

    > Mam nadzieję, że to miał być żart.

    No żaden żart :-)
    Jak spółdzielnia wybiera niekorzystną ofertę dla swoich członków to tylko
    można domniemywać co jest tego powodem.
    Zobacz jaka piękna strona www :-) Po lewej "Zgłoś korupcję"
    Wchodzimy w zgłoś telefonicznie:

    http://cba.gov.pl/portal/pl/46/444/Zglos_korupcje_te
    lefonicznie.html

    Dzwonimy i pytamy, przecież krzywdy nie zrobią. Później skończy się tak:
    http://www.wykop.pl/ramka/697771/jakosc-wykonania-oc
    ieplenia-bloku/ za
    oczywiście najwyższą cenę.
    Jakby to mnie dotyczyło to bym od razu wystąpił o parasol antykorupcyjny nad
    wyborem oferenta.

  • 12. Data: 2012-08-29 19:08:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message

    Na facebooku pogać :-)
    http://www.facebook.com/CENTRALNEBIUROANTYKORUPCYJNE

    Myślę, że na pewno odpowiedzą :-) To dla nich woda na młyn i reklama
    utwierdzająca potrzebę istnienia agencji :-)
    Trzeba zapytać jak z tą korupcją oddolną, w spółdzielniach, gdzie jedni
    drugim myją ręce....
    Będzie ciekawa dyskusja :-)

  • 13. Data: 2012-08-29 19:46:30
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:k1l7fa$k19$1@dont-email.me...
    > Powierzchnia ścian bez uwzględniania żadnych otworów wyszła mi jakieś 1200
    > metrów.
    (...)
    > Troche poszukałem informacje w internecie i padały kwoty od 120 do 180.
    > Jeśli
    > przyjąć tą najwyższą to wychodzi 21600. Czy taki koszt jest realny ?

    Zjadłeś jedno zero. Za tyle to bloku nie ocieplisz. Bliżej 150-200kzł.

    Ja za ocieplenie domu jednorodzinnego (ok. 200m2) zapłaciłem kilkanaście
    tysięcy.

  • 14. Data: 2012-08-29 19:54:28
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    brunet.wp wrote:
> [...]
    >
    > Zjadłeś jedno zero. Za tyle to bloku nie ocieplisz. Bliżej 150-200kzł.
    >
    > Ja za ocieplenie domu jednorodzinnego (ok. 200m2) zapłaciłem

    No oczywiście że brakuje jednego zera.

    Za ocieplenie piętrowego domu zapłacilśmy ponad 30 tys.

  • 15. Data: 2012-08-29 20:24:35
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:k1lkho$ia2$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:k1l7fa$k19$1@dont-email.me...
    > (...)
    >
    > Zjadłeś jedno zero. Za tyle to bloku nie ocieplisz. Bliżej 150-200kzł.

    Jak 200 tysięcy to "zwyczajowe" 10% może wynieść i 20 tysiecy PLN.
    Trzeba zapytać CBA jak przejść przez takie wspólnotowe inwestycje.
    Sądzę, że ta gangrena drąży mocno.

  • 16. Data: 2012-08-30 00:46:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Aug 2012 17:21:48 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message

    > Takiej korupcji nie udowodnisz tak łatwo.

    odróżniasz niegospodarność od korupcji?
    I do tego odpowiedzialność karną od odpowiedzialności przed członkami
    spółdzielni?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-08-30 03:28:54
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:k1m64h$6i7$3@dont-email.me...

    > odróżniasz niegospodarność od korupcji?
    > I do tego odpowiedzialność karną od odpowiedzialności przed członkami
    > spółdzielni?

    Ty jesteś naiwny :-)
    Przetargi wygrywają znajomi królika gdzie inni znajomi, np z sąsiedniego
    miasta, startują w przetargach dla ściemy, oferując dużo wyższe koszty.
    Wygrywa zawsze ten lokalny, najtańszy. Tylko dziwne, że jak zadzwonić do
    innych wykonawców to ceny są niższe o połowę od tego co wygrał :-)
    Nie można mówić o niegospodarności gdy profesjonalista powołany na
    stanowisko prezesa nie umie dbać o interesy własnej spółdzielni.
    Trzeba mu tylko umieć odpowiednio udowodnić :-)
    Ja to słyszałem z ust kogoś kto mieszka w osiedlowym bloku i też bywały
    jazdy z remontami. Jedyny sposób na te układy, układziki to parasol
    antykorupcyjny CBA. Nawet to CBA nie musi wiele robić, wystarczy żeby
    zainteresowani trzęśli portkami :-)
    SMS-y podlegają retencji danych, a rozmowy telefoniczne? Obawiam się że są
    nagrywane z automatu. Lokalizacja telefonów względem BTS-ów też zostaje.
    mała szansa, że potrafią takie sprawy załatwiać dyskretnie :-)

    A w ogóle to zanim ekipa przystąpi do przetargu to trzeba jasno napisać jak
    ma być ten styropian klejony, jak gruntowana ściana i że ma być wcześniej
    wymyta i wysuszona. I trzeba omówić mostki termiczne i sposób ich usunięcia
    zanim się rozpisze przetarg. Żeby wszystko było jasne.

  • 18. Data: 2012-08-30 05:52:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Aug 2012 03:28:54 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Ty jesteś naiwny :-)

    tak, tak. te kilka lat we władzach spółdzielni to były moje wyobrażenia

  • 19. Data: 2012-08-30 18:01:25
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:k1mo1l$kji$2@dont-email.me...

    > tak, tak. te kilka lat we władzach spółdzielni to były moje wyobrażenia

    Masz po prostu szczęście :-)

  • 20. Data: 2012-08-30 22:19:18
    Od: janusz <J...@o...pl>

    W dniu 29.08.2012 o 16:03 chochlik_drukarski <c...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > tylko czy określenie "grube ocieplenie" ma jakikolwiek sens.
    >
    > Powierzchnia ścian bez uwzględniania żadnych otworów wyszła mi jakieś
    > 1200 metrów.
    > Przyjąłem tu wersje pesymistyczną ze sporym zaokrągleniem w górę. Blok
    > ma 5 kondygnacji
    > nadziemnych.
    >
    > Ile tak rozsądnie można przyjąć za metr kwadratowy takiego ocieplenia ?
    >
    > Troche poszukałem informacje w internecie i padały kwoty od 120 do 180.
    > Jeśli
    > przyjąć tą najwyższą to wychodzi 21600. Czy taki koszt jest realny ?

    No widzę że się dało ze spółdzielnią dogadać :)
    Jak będą robić plany tego to nie zapomnij im powiedzieć aby ocieplili też
    poddasze,
    dali na podłogę styro i wylewka żebyś sufit miał ocieplony, bo same
    ściany to mało.

    --
    Janusz