  • 31. Data: 2017-05-24 12:26:39
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 08:51:59 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Projekt jest jaki jest. Projektant nie chciał zmniejszyć ilości słupów bo o to
    pytałem a ich ilość widać tu:
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIUk1kZUN
    YSVpjcWM/view

    odnośnie tych słupów chciałem uprzejmie zauwazyć: $%^@&$%!#$%#$^%######......
    Na jaki uj ich tyle - załoze sie ze to błąd w projekcie.

    b.

  • 32. Data: 2017-05-24 12:50:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-24 o 12:26, Budyń pisze:
    YSVpjcWM/view

    > odnośnie tych słupów chciałem uprzejmie zauwazyć: $%^@&$%!#$%#$^%######......
    > Na jaki uj ich tyle - załoze sie ze to błąd w projekcie.

    Z całym szacunkiem - pieprzysz. Nic nie wiesz o lokalizacji i warunkach
    gruntowych a wiesz, że błąd w projekcie...

    --
    Pete

  • 33. Data: 2017-05-24 13:12:16
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 12:05:01 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > A uziemienie zrobiłeś pod płytą fundamentową?

    Jest zrobiony otokowy wokół płyty i dodatkowo w 4 rogach bednarka jest połączona ze
    zbrojeniem płyty. MIałam nadmiar bednarki wiec przyspawałem ją tez do rury osłonowej
    studni głębionowej.

    > Tak jak powiedziałem. Zrób instalację elektryczną i ściany pokryj
    > płytami, regipsem lub okładzinami jakimiś.

    Średnio mi się to widzi... wolałbym tynk - zakładałem dolina nidy zeta...
    Nie strasz mnie ze to popęka... wszedzie gdzie patrze koło mnie tak budują.

    Dzieki

  • 34. Data: 2017-05-24 13:14:11
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 12:50:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Z całym szacunkiem - pieprzysz. Nic nie wiesz o lokalizacji i warunkach
    > gruntowych a wiesz, że błąd w projekcie...

    warunki gruntowe super - sami piach i do 8m nie stwierdzono wody
    Jest prawdopodobieństwo szkód górniczych (na razie ich nie ma) wie projektant chciał
    się chyba zabezpieczyć.

    uciu

  • 35. Data: 2017-05-24 13:14:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 May 2017 03:19:54 +0200, KIKI

    > Silka wypompuje ciepło w fundamennt.

    Pototeż będę pierwszą warstwę z porotermu kłaść. Niby jeszcze wskazują coby
    to zasypywać perlitem, ale się drapię po głowie czy to w ogóle dawać. ;P

    > Pręty można było zrobić dowolnie. Zrobić małą bruzdę tarczą i wkleić pręty.

    Tak sobie patrzę na mój projekt i też mam takie małe ścianki przy, dosyć
    potężnych słupach w garażu (bo trzymających piętro nad garażem na
    podciągach). Trzeba to będzie związać. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 36. Data: 2017-05-24 13:22:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 May 2017 04:14:11 -0700 (PDT), uciu

    > Jest prawdopodobieństwo szkód górniczych (na razie ich nie ma)
    > wie projektant chciał się chyba zabezpieczyć.

    Oni tak robią niestety. U mnie to samo,
    fundamenty jak na budynek wielorodzinny...
    Majster płakał jak wiązał.

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2017-05-24 14:40:00
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 13:15:15 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Tak sobie patrzę na mój projekt i też mam takie małe ścianki przy, dosyć
    > potężnych słupach w garażu (bo trzymających piętro nad garażem na
    > podciągach). Trzeba to będzie związać. :P

    powiąż to dobrze by sie nie rozeszło jak u mnie.
    Albo zrób jak pisał Kiki i Adam.

    Ja miałem takie oto mega wielkie ściany:
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZHJ0UFd
    CNHQ4dzA/view

    uciu

  • 38. Data: 2017-05-24 16:30:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, May 24, 2017 at 11:32:43 AM UTC+2, KIKI wrote:
    > Tam wszędzie pęknie. Ściany się
    > od słupów odspoją. Wieniec trochę przytrzyma ale nie zmienia to faktu,
    > że normalnie byłby mur z bloczkami na zakładkę.

    Ja bym stawial, ze nie bedzie zadnego problemu. Ostatnio na Krecie sie nawet
    zastanawialem dlaczego tak buduja... Tam to praktycznie byl standard... Szkielet
    zelbetowy, pozniej wypelniane sciany.

    cos takiego:
    http://www.ktimatoemporiki.gr/gallery.php?id=17490&s
    l=PL

  • 39. Data: 2017-05-24 16:40:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 00:43:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Zaszalowanie wienca jest bardzo trudne - zobacz, ze z zewnatrz musisz
    > zrobic obramowke a tak naprawde nie ma o co sie zahaczyc. Juz 25cm powoduje
    > bardzo duzy nacisk od dolu. Jak chcecie to sami szalowac to nie decydujcie
    > sie na szalowanie 35cm - mozecie nie dac rady zrobic tego dobrze. A jak
    > przy laniu wienca / stropu jakas deska pusci to dopiero bedzie nerwowo :)

    A co za probl3em pręty gwintowane kupić i skręcić szalunek do kupy?

  • 40. Data: 2017-05-24 19:19:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 16:30, WS wrote:

    > Ja bym stawial, ze nie bedzie zadnego problemu. Ostatnio na Krecie sie nawet
    zastanawialem dlaczego tak buduja... Tam to praktycznie byl standard... Szkielet
    zelbetowy, pozniej wypelniane sciany.

    U arabów głównie tak się buduje. Ale czy chcesz tak mieszkać to inna sprawa.