  • 41. Data: 2017-05-24 19:20:58
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 13:12, uciu wrote:

    > Średnio mi się to widzi... wolałbym tynk - zakładałem dolina nidy zeta...
    > Nie strasz mnie ze to popęka... wszedzie gdzie patrze koło mnie tak budują.
    >
    > Dzieki

    Ja wiem, od 25 lat tak panie budują ...

  • 42. Data: 2017-05-24 19:22:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 13:14, uciu wrote:

    > warunki gruntowe super - sami piach i do 8m nie stwierdzono wody
    > Jest prawdopodobieństwo szkód górniczych (na razie ich nie ma) wie projektant
    chciał się chyba zabezpieczyć.

    To ciekawe jakie pimiary dał otok

  • 43. Data: 2017-05-24 19:23:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 16:40:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A co za probl3em pręty gwintowane kupić i skręcić szalunek do kupy?

    Problem taki ze trzeba sie bedzie narobic - przy ~70m wienca (ja tyle
    mialem) i skrecaniu co 30-40cm trzeba zrobic jakies 200 takich
    "skretow" :-) Tys Kris jest zawsze taki bojownik o kazda zlotowke na
    budowie - wiesz ile to bedzie kosztowac?

    Moj szaman nie uzyl ani jednego przy standardowym wiencu. Uzywal tylko
    gwozdzi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2017-05-24 19:29:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 14:40, uciu wrote:

    > Ja miałem takie oto mega wielkie ściany:
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZHJ0UFd
    CNHQ4dzA/view

    No i tu na tej focie brakuje prętów w fugach, idących przez słup.
    Wystarczyło dwa druty Fi 6 w fudze...
    Buławę w trakcie zalewania do dna i by było pięknie.

    A jesteś kolejny, który sobie narobił syfu :-/

    A te małe kawałki to trzeba było w ogóle odlać z betonu w całości i nic
    tam nie murować.

  • 45. Data: 2017-05-24 19:35:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 14:40, uciu wrote:

    > Ja miałem takie oto mega wielkie ściany:
    > https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIZHJ0UFd
    CNHQ4dzA/view

    Jeszcze...

    A pod słupami nie widzę izolacji poziomej? Nie daliście?

  • 46. Data: 2017-05-24 19:43:56
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 16:30:28 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Ja bym stawial, ze nie bedzie zadnego problemu.

    Ja tez tak obstawiam - sciany kolo słupa równe nie są - małe bo małe ale zęby są.
    Dodatkowo każdy pustak w środku ma pełno otworów i z boku jedno duże wcięcie wiec
    środki też są wypełnione
    http://www.grupasilikaty.pl/produkty-scienne.php?pro
    duct=13

    Ale nie zmienia to faktu, że trzeba było dla spokoju połączyć sciany drutem w
    zaprawie....jak bym to szybciej wiedzial....

    Zostały mi jeszcze ściany działowe i szczyty to tam to zastosuje :-)

    uciu

  • 47. Data: 2017-05-24 19:48:35
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 19:36:22 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    CNHQ4dzA/view

    > Jeszcze...
    >
    > A pod słupami nie widzę izolacji poziomej? Nie daliście?

    a po co? płyta jest nad gruntem na warstwie xps, pod nim i nad jest gruba folia,
    grunt suchy - w ogole to załuje ze pod ściany to dawałem bo jakby było przyklejone do
    betonu na zaprawie byłoby lepiej....
    ... to nie tradycyjny fundament bez izloacji od spodu...

    uciu

  • 48. Data: 2017-05-24 20:23:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.05.2017 19:48, uciu wrote:

> [...]
    betonu na zaprawie byłoby lepiej....
    > ... to nie tradycyjny fundament bez izloacji od spodu...

    Masz nadzieję, że nie będzie wilgotny....

  • 49. Data: 2017-05-24 20:34:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 19:43:58 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    Dodatkowo każdy pustak w środku ma pełno otworów i z boku jedno duże wcięcie wiec

    W takim wypadku tez obstawiam, że będzie OK. Na zdjęciach wydawało mi się,
    że ściany są idealnie równe w miejscu łączenia z betonem słupów.
    Zalejesz całość wieńcem i bedzie prawdziwy "mur-beton" :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2017-05-25 07:52:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 May 2017 19:35:52 +0200, KIKI

    > A pod słupami nie widzę izolacji poziomej? Nie daliście?

    Ja czytam coś zupełnie odmiennego -- izolowanie poziome słupa,
    nawet przy ławach, to błąd techniczny.

    --
    Pozdor
    Myjk