  • 51. Data: 2017-05-25 08:36:23
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 19:23:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Problem taki ze trzeba sie bedzie narobic - przy ~70m wienca (ja tyle
    > mialem) i skrecaniu co 30-40cm trzeba zrobic jakies 200 takich
    > "skretow" :-) Tys Kris jest zawsze taki bojownik o kazda zlotowke na
    > budowie - wiesz ile to bedzie kosztowac?
    >
    > Moj szaman nie uzyl ani jednego przy standardowym wiencu. Uzywal tylko
    > gwozdzi :)

    Codziennie rowerkiem przejeżdżam obok pewnej budowy
    Fotki z wczoraj:
    http://images.tinypic.pl/i/00903/apzvgvd1x7u0.jpg
    http://images.tinypic.pl/i/00903/usadi7ais2pe.jpg
    http://images.tinypic.pl/i/00903/zn9cq1txuybk.jpg
    Nie wyobrażam sobie inaczej tego wzmocnić jak prętami gwintowanymi. Ale to moje
    przemyślenia- ja się na szalunkach nie znam
    Inna sprawa to taka ze dom ok 10*10m i po kiego tam taki podwójnie zbrojony(dwie
    belki prętów 12mm)wieniec? Toż to będzie z 70cm wysokości miało.

  • 52. Data: 2017-05-25 09:10:06
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    skrecaniu co 30-40cm trzeba zrobic jakies >200 takich "skretow" :-)
    A faktycznie co 30-40cm trzeba skręcać? Patrz foty z wcześniejszego posta- tam jest
    płyta osb chyba ze 2cm gruba i też powinno być skręcone co 30-40cm?
    Z ciekawości pytam, dzisiaj pewnie to jakoś wzmocnią a jutro/w sobotę będą zalewać to
    zobaczę jak wyszło

  • 53. Data: 2017-05-25 09:45:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 08:36:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Nie wyobrażam sobie inaczej tego wzmocnić jak prętami gwintowanymi. Ale to moje
    przemyślenia- ja się na szalunkach nie znam

    A tutaj to rzeczywiscie innej opcji nie ma - ale to jakies wysokie
    ustrojstwo jest :-) Ogolnie masakra - dolem widac chyba jeszcze
    przykolkowane. Roboty w ciul. Moj majster 70m szalunkow wienca w jeden
    dzien zrobil za pomocą gwozdzi i uzywanych desek :-)

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=748

    Ale zawsze powtarzam, ze to byl Fachowiec przez duze F :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2017-05-25 10:34:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 09:10:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Z ciekawości pytam, dzisiaj pewnie to jakoś wzmocnią a jutro/w sobotę będą zalewać

    Oni tam maja na 100% jeszcze kolki na calej szerokosci plyty. Czy trzeba
    - nie wiem - nie mam doswiadczenia z OSB. Jak zaleja, a wlasciwie jak
    odszaluja to sie okaze czy sie nie powybrzuszalo :-) Troche rzeczy w zyciu
    szalowalem i beton to jednak jest sila zakleta :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2017-05-25 11:04:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 May 2017 10:43:56 -0700 (PDT), uciu

    > Ale nie zmienia to faktu, że trzeba było dla spokoju połączyć
    > sciany drutem w zaprawie....jak bym to szybciej wiedzial....

    Zdaje się gdzieś pisałem, że u mnie nawet w ścianach niecki basenowej w co
    drugą warstwę bloczków są wsadzone dwa druty -- i też przechodzą przez
    słupki (po jednym na każdy dłuższy bok).

    Ale tak było w projekcie niecki, to widziałem na własne oczy i tak też
    zrobił majster. Natomiast nie widzę tego elementu wiązania ściany ze słupem
    w projekcie domu. Właściwie to takie punkty mam 4. W opisie też nie ma --
    ciekawe co na to mój majster...

    --
    Pozdor Myjk

  • 56. Data: 2017-05-25 12:06:09
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.05.2017 07:52, Myjk wrote:
    > Wed, 24 May 2017 19:35:52 +0200, KIKI

    > Ja czytam coś zupełnie odmiennego -- izolowanie poziome słupa,
    > nawet przy ławach, to błąd techniczny.

    Są takie kybełki z masą specjalnie do poziomej izolacji słupów

  • 57. Data: 2017-05-25 12:22:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.05.2017 12:06, KIKI wrote:

    > Są takie kybełki z masą specjalnie do poziomej izolacji słupów

    To był Izohan 10 lat temu. Tym się smarowało pod słupami i dookoła szła
    papa. To był środek do słupów właśnie. Tylko głowy nie dam czy to był
    kubełek z gotowym czy worek do rozbełtania z wodą.
    Ale robiliśmy to.

  • 58. Data: 2017-05-25 14:32:13
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 09:45:16 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=748

    te deski z szalunku to drutem wiązał do zbrojenia wieńca tak?
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=783

    a to po co??
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=789

    Dzieki

  • 59. Data: 2017-05-25 17:55:47
    Od: j...@g...com

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 14:32:15 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > a to po co??
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=789

    a to takie ułatwienie gdyby kiki zobaczył zdjęcia i sie wypowiedział. Powiesić się
    mozna łatwiej :)

    b.

  • 60. Data: 2017-05-25 18:25:07
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.05.2017 17:55, j...@g...com wrote:

    > a to takie ułatwienie gdyby kiki zobaczył zdjęcia i sie wypowiedział. Powiesić się
    mozna łatwiej :)

    hahahahahahahhahahhaha