  • 41. Data: 2012-05-12 16:13:34
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-05-2012 o 15:25:13 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wiesz co bredzisz drogi kolego...
    PLONK.

  • 42. Data: 2012-05-12 16:18:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > PLONK.

    straszne...

  • 43. Data: 2012-05-12 20:48:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2012 16:13:34 UTC+2 użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > PLONK.

    Wkrotce Ghostowi dorównasz w plonkowaniu. Samemu z Soba cięzko pisac będzie;)

  • 44. Data: 2012-05-12 23:32:43
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Bardzo dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi.
    > Chyba jednak tą piwnicę sobie odpuszczę.
    >
    > Pozdrawiam

    No i za 10 lat będziesz sobie pluł w brodę, bo odrobisz tą piwnicę 10 razy,
    a gratów będzie coraz więcej - kosiarki, pilarki, podkaszarki, przetwory,
    graty, rowery.

    Gdzie to będizesz trzymał? Na strychu? Po roku znudzi ci się dymanie na
    drabinie :))

    W domku gospodarczym? No tak, pod warunkiem że masz dużą działkę, i domek
    też kosztuje. Nie mówiąc o przyjemności ubierania się by wyjść do domku.

    Masz warunki geologiczne to buduj piwnicę na skosie.

    MS

  • 45. Data: 2012-05-13 01:00:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 23:32:43 +0200, Maciej S. napisał(a):

> [...]
    > graty, rowery.

    > też kosztuje. Nie mówiąc o przyjemności ubierania się by wyjść do domku.

    Wybacz, ale jak mam iść po w/w, to zazwyczaj po to, żeby przy ich pomoca
    popracowac pod niebem, więc i tak musze się ubrać. Za to odpada wyciąganie
    ich z piwnicy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 46. Data: 2012-05-13 09:50:33
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Masz warunki geologiczne to buduj piwnicę na skosie.

    Podatek za budynek wolno stojący niemieszkalny jest 10X większy od domu.
    Garaż w bryle w domu podpiwniczonym daje w tej kwestii oszczędności.
    Budynek gospodarczy z garażem to (80m+50m)*6zł=780zł podatku.
    W bryle z domem tylko 78zł.
    Jest różnica?
    Jak ma pochyłą działkę to wyjście czy wyjazd z piwnicy może sobie zrobić
    bez schodów.
    Pozdrawiam.

  • 47. Data: 2012-05-13 09:53:10
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Ja takze analizowalem czesciowa piwnice ze wzgledu na kotlownie ale raz na
    > 10-14 lat wiosenne roztopy (glina) zalewaja piwnice do 1.2m od poz. zero i
    > dla tego przypadku , raz na 10 lat powstaly komplikacje.

    Kolega Darek ma warunki na dobrą, suchą piwnicę.
    Bez sensu jest wywód o glinie.

    Pozdrawiam.

  • 48. Data: 2012-05-15 07:08:46
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Tak jak pisze Kiki, piwnica to problemy związane z wodą i wilgocią. Ja
    > bym raczej odpuścił

    Zasadnicza sprawa: Czy mieszkałeś kiedykolwiek w domu?
    Pozdr

  • 49. Data: 2012-05-15 08:02:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    n-forums@vbjc2...
    W dniu piątek, 11 maja 2012 08:41:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > zeby piwo stało w chłodniejszym miejscu. A dla rowerów i samochodów
    > postawie
    > garaz wolnostojący, wyjdzie zdecydowanie taniej niz piwnica.

    >Jeśli masz miejsce na działce to duży garaz jest jak najbardziej ok. Jednak
    >jak ktoś buduje na działce o wymiarach 20*30 mkw to cięzko gdzies tam
    >przyzwoity >garaz postawic.

    6,5 ara i mam zamiar sie zmiescić :)

    >No i ataki garaz wolnostojący to kilkakrotnie wiekszy podatek jak za dom
    >wyjdzie.
    >Aby tego uniknąć nie wiem czy nie przeszedł by my polegający na połaczeniu
    >garazu z domem przejściem.

    dokladnie tak.

    b.

  • 50. Data: 2012-05-15 08:07:20
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    ion-forums@vbbdj4...
    W dniu piątek, 11 maja 2012 08:41:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > w obecnym domu mam pełne podpiwniczenie. Garaz jest potrzebny - w
    > porządku.
    > Wszystkie inne pomieszczenia to rupieciarnia.
    [...]
    > urzęduję teraz - pomieszczenie wyszło bez okien i o wysokosci 1,8m.
    [...]

    >No i widzisz, czemu nie zrobiles pelnowymiarowych pomieszczen?

    Bo ToByłaPiwnica. A nie piętro tyle ze pod ziemią.

    >wysokosci mozna urzadzic wszystko co sie zamarzy dla normalnych ludzi, a
    >nie karzelkow :) Ludzie robia piwnice 2,2m a potem sie zala ze tam nic nie
    >urzadzili - >nie dziwota, przy tej wysokosci i wielkosci pomieszczen (u
    >mnie jedno ma 40m2) do takiego pokoju nie chce sie nawet wchodzic :)

    abo mieszasz pojęcia :-) Piwnica to piwnica, a kondygnacja mieszkalna w
    pełni użytkowa to inna bajka. Jak komus radzisz robic piwnice to w takim
    razie musisz duzymi literami dodać " zrób na pełna wysokość bo jak cie
    najdzie ochota za 20lat klub golfowy założyć to bedzie jak znalazł" . Bo na
    razie o węglu była mowa :)

    b.