  • 11. Data: 2012-08-08 15:24:28
    Temat: Re: lokalizacja rozdzielni sterowniczej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 15:12:27 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > Ja mam 3 routery teraz i jeszcze ma�o i nie jest to problem, �e kto� mi z�e

    > sprzedaďż˝.
    >
    > Ty nie masz folii paroizolacyjnej wcale :-)

    I nie odczuwam jej braku;)

    > Wi�c nie masz t�umienia :-)

    A co mi ma folia tłumić pomiędzy piętrem a parterem?
    Przez strop (u mnie betonowy) wifi przechodzi i "dociera na taras i podwórko.
    Twój dom trochę;)większy to fakt ale az 4 routery do WIFI?

  • 12. Data: 2012-08-08 15:42:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-08-2012 o 14:51:45 Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Myślę że Ci co Tobie sprzedawali router WIFI tez Ciebie oszukali i
    > paragon im sie należy.
    Ale kiki ma rację, folia metalizowana skutecznie ekranuje, ja mam taką pod
    wylewką
    i efekt jest taki że wychodząc z parteru na piętro tracę zasięg tel
    bezprzewodowego,
    z Wifi jest podobnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2012-08-08 15:44:01
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-08-2012 o 14:23:20 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "Einstein" <e...@g...pl> wrote in message

    > Raczej elektroniki nie montuje się na strychu ze względu na wyładowania.
    Myślę że bardziej będzie jej szkodził duży zakres temp jaki musi wytrzymać.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2012-08-08 16:02:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 15:42:18 UTC+2 użytkownik janusz_kk1 napisał:

> [...]
    >
    > wylewką
    >
    > i efekt jest taki że wychodząc z parteru na piętro tracę zasięg tel

    Masz folie metalizowaną pod wylewką na piętrze budynku? A po co taka folia pod
    wylewka na pietrze?

  • 15. Data: 2012-08-08 17:11:21
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Masz folie metalizowaną pod wylewką na piętrze budynku? A po co taka folia
    > pod wylewka na pietrze?

    Do podłogówki. Styropian jest pokryty folią metalizowaną. Na Androida jest
    aplikacja darmowa WiFi Analyzer. Rysuje słupki jak na analogowym
    analizatorze widma i ma skalę w dBm.
    Miałem jeden router na strychu to ledwo co go było widać na telefonach.

    Taka metalizacja jest skuteczną klatką faradaya.

  • 16. Data: 2012-08-08 17:16:41
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Przez strop (u mnie betonowy) wifi przechodzi i "dociera na taras i
    > podwórko.

    Przy 2.4GHz długość fali to 12.5cm. Zbrojenie jest zwykle nie tak gesto.
    Folia jest jednolita. Efekt folii metalizowanej jest piorunujący.

  • 17. Data: 2012-08-08 20:35:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 17:11:21 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message

    > Do pod�og�wki. Styropian jest pokryty foli� metalizowan�. Na Androida jest

    Na posadzce na piętrze? Przerost formy nad treścią

    > Taka metalizacja jest skutecznďż˝ klatkďż˝ faradaya.

    Tu pewnie masz rację. ja tylko uważam że bez sensu folia na stropie

  • 18. Data: 2012-08-08 21:53:37
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Taka metalizacja jest skutecznďż˝ klatkďż˝ faradaya.

    >Tu pewnie masz rację. ja tylko uważam że bez sensu folia na stropie

    Ale jak mają podłogówki to styropian jest nią pokryty.

  • 19. Data: 2012-08-08 23:13:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ale jak mają podłogówki to styropian jest nią pokryty.

    Maja i nie jest pokryty. :-)

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2012-08-08 23:26:21
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Maja i nie jest pokryty. :-)

    Mnie przywieźli od razu takie z folią i jeszcze je kleili taśmą aluminiową.