  • 21. Data: 2012-08-08 23:49:26
    Temat: Re: lokalizacja rozdzielni sterowniczej
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:jvulhu$ap7$1@inews.gazeta.pl...

    > Mnie przywieźli od razu takie z folią i jeszcze je kleili taśmą
    > aluminiową.

    Ja to olalem, polozylem zwykla czarna folie. Nie bardzo wierze w magiczna
    moc odbijania IR w przylegajacych powierzchniach.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2012-08-09 09:58:13
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-08-2012 o 20:35:05 Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Na posadzce na piętrze? Przerost formy nad treścią
    Nie, folia pod podłogówkę, z wyrysowanymi liniami pomocnymi przy układaniu
    pętli.

    > Tu pewnie masz rację. ja tylko uważam że bez sensu folia na stropie
    Nie na stropie tylko pod podłogówką :) a że mam ją wszędzie to mi
    skutecznie
    stropy ekranują sygnały.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2012-08-09 10:06:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 09:58:13 UTC+2 użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Nie na stropie tylko pod podłogówką :)

    Ale na podłodze na pietrze jak rozumiem skoro mówisz o traceniu zasiegu po wejściu na
    pietro.
    Mniejsza o to że taka folia metalizowana nic nie daje na plus w betonie- a na pietrze
    jeszcze szkodzi jak sam piszesz bo zasięg telefony gubią;)

    > a że mam ją wszędzie to mi
    >
    > skutecznie
    >
    > stropy ekranują sygnały.

    Czyli folia przyniosła więcej szkody jak pożytku moim zdaniem;)

  • 24. Data: 2012-08-09 14:36:03
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Tu pewnie masz rację. ja tylko uważam że bez sensu folia na stropie
    > Nie na stropie tylko pod podłogówką :) a że mam ją wszędzie to mi
    > skutecznie
    > stropy ekranują sygnały.

    Bo tak to działa. Ekranuje jak cholera.

  • 25. Data: 2012-08-09 14:37:21
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Czyli folia przyniosła więcej szkody jak pożytku moim zdaniem;)

    I jeszcze gorsza sprawa, bo GSM źle działa. W pokojach zasięg 1 kreska,
    prawie nie da się gadać bez podejścia do okna.

  • 26. Data: 2012-08-09 14:51:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 14:37:21 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > I jeszcze gorsza sprawa, bo GSM źle działa. W pokojach zasięg 1 kreska,
    >
    > prawie nie da się gadać bez podejścia do okna.

    A za oknem tubylcy z ich gwara więc strach się bac;)

  • 27. Data: 2012-08-09 17:17:22
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >
    > prawie nie da się gadać bez podejścia do okna.

    > A za oknem tubylcy z ich gwara więc strach się bac;)

    ROTFL :-))))))))))))))

  • 28. Data: 2012-08-10 15:40:50
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT

    napisał w wiadomości news:jvtgen$4nj$1@usenet.news.interia.pl...

    > przez rozdzielnię sterowniczą rozumiem punkt, gdzie będą dochodzić przewody
    > (skrętki lub alarmowe) z wszelakich czujek (ruchu, deszczu, zalania, dymu,
    > gazu, zmierzchu, temperatury itd.), z kontaktronów/mikrostyków okien i

    > Czy mogę tą rozdzielnię umieścić bezpośrednio przy rozdzielni elektrycznej?
    > Czy też powinna być oddalona ze względu na możliwość jakichś zakłóceń?

    rozdzielnie elektryczna umieszczac sie powinno w latwo dostepnym miejscu, np.
    wiatrolap, aby w razie zadzialania bezpiecznika, mozna tam bylo latwo dotrzec,
    zalaczyc 'esa' i nie zabic sie o wlasne nogi, jesli jest ciemno.

    rozdzielnie niskopradowa z centralka alarmowa umieszczac sie powinno w trudno
    dostepnym miejscu, tak aby potencjalny wlamywacz nie mial latwo. Z tego powodu
    piwnica, schowek pod schodami na parterze itp. to imo dyswalifikacja. U siebie
    niskopradowa zrobilem w schowku na poddaszu i polaczylem z elektryczna w
    wiatrolapie grubym peszlem.

    --
    pozdr Z.