    From: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: malowanie...
    Date: Mon, 17 Jul 2017 08:56:55 +0200

    W dniu 16.07.2017 o 17:27, Big Jack pisze:
    > Chcę pomalować sobie pokój. Do tej pory jest to "wybuch w mleczarni",
    > czyli wszystko na biało. Chcę to zmienić i sufit zostawić biały, a na
    > ścianę dać kolor. Jak najłatwiej i dobrze rozgraniczyć malowanie sufitu
    > i ścian? Chodzi mi o wytyczenie linii rozgraniczającej. Biały ma kilka
    > cm wchodzić na ścianę. Przejścia między ścianą a sufitem są niestety
    > zaokrąglone, jedno i drugie nie grzeszy protością.
    > W tej chwili jest tak
    > https://hostmat.eu/images/88165963626793254838.jpg

    To zaokraglenie zabija najrozsadniejsze wyjscie czyli przyklejenie
    listew styropianowych. Do tych obłości to sie nie da. Pozostaje wiec
    pomalowac sufit i kawalek scian na docelowy bialy kolor. Poczekac az
    wyschnie porzadnie. Wytyczyć sobie linie odciecia przy pomocy poziomicy
    albo zyłki. Przykleic wedlug tej linii tasme malarska (ale jakiegos blue
    dolphina albo tese - nie najtansza marketowa bo oderwie farbe ).
    Pomalowac sciany na kolor i od razu ostroznie oderwac tasme. Jesli
    odejdzie troche farby z tasma to malym pedzelkiem uszkodzenia mozna
    naprawic