  • Data: 2009-02-12 04:57:03
    Temat: Re: maszynka do chleba
    Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 00:43, "Xena" <x...@o...pl> wrote:
    > Rozglądam się za sensowną maszynką do wypieku chleba. W Lidlu znalazłam dziś
    > coś za 179 zł i mam pytanie - warte to czegoś czy sobie darować? A jeśli
    > darować, to jaką Waszym zdaniem kupić - ma nie być zbyt duża i umiec zrobić
    > dobry chlebek. Więcej wymagań nie mam ;)
    >
    > pozdrawiam Tatiana
    > --
    > Gorzkie prawdy z trudem się połyka, ale za to później korzystnie się
    > odbijają.
    > /Magdalena Samozwaniec/

    Kup na Allegro, można znaleźć całkiem tanie, dwa mieszadła - z jednym
    jest zbyt mała. Skórkę można ściemniać w trzech stopniach
    przełącznika, można też tuż po sygnale końca pieczenia posmarować
    wierzch chleba lekko osłodzoną wodą, można też jajko wymieszać
    widelcem i pędzlem nanieść na chleb posypać makiem czy czarnuszką i
    zamknąć pokrywę na poł godziny - tak chleb dojrzewa w automacie.