  • 11. Data: 2016-12-30 10:48:51
    Temat: Re: meldunek na działce :-)
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie ma takiego miasta Lądyn ;-))

    -----

  • 12. Data: 2016-12-30 13:36:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-30 o 10:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma takiego miasta Lądyn ;-))

    Londyn.
    W Anglii

    --
    Pete

  • 13. Data: 2016-12-30 16:00:02
    Od: uciu <a...@g...com>

    step 1 poszedł gładko:
    - wniosek prosze
    - dowód prosze
    - dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości.... dałem akt notarialny
    zakupu działki... pani sprawdza, kartkuje, gdzieś dzwoni i mówi, że to akt działki.
    Ja na to, że tak. A dom ma Pan odebrany - odpowiadam, że nie.
    Pani pomyślała i pyta czy mam dokument potwierdzający nadanie numeru dla domu - a ja,
    że mam i pokazałem. Po czym wydrukowała potwierdzenie meldunku ;-)

    Step 2 to Tauron...ale to za 3-4 miesiące bo dziwne by było, że w listopadzie
    podłączyli prąd na budowe a ja już mam dom i chce G;-)

    Powymieniam sobie w końcu DR i PJ by był w nich docelowy adres (a nie przejściowy)
    ;-)

    Aha zawiesiłem sobie na garażu numer dzialki i skrzynke pocztową :-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 14. Data: 2016-12-30 18:04:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-30 o 16:00, uciu pisze:

    > Aha zawiesiłem sobie na garażu numer dzialki

    Numer działki????

    --
    Pete

  • 15. Data: 2016-12-30 22:26:40
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 grudnia 2016 18:04:30 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Numer działki????

    czepiasz sie.... domu :-)

    uciu

  • 16. Data: 2016-12-31 15:40:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Dec 2016 07:00:02 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > Step 2 to Tauron...ale to za 3-4 miesiące bo dziwne by było, że w
    > listopadzie podłączyli prąd na budowe a ja już mam dom i chce G;-)

    A sprawdzałeś, co masz w umowie? Nie masz przypadkiem warunku, że musi być
    instalacja w budynku, by zmienić taryfę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2016-12-31 17:06:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 grudnia 2016 15:40:46 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > A sprawdzałeś, co masz w umowie? Nie masz przypadkiem warunku, że musi być
    > instalacja w budynku, by zmienić taryfę?

    Ja mam umowę z Energą i ich nie obchodzi co za licznikiem jest.
    Postawi skrzynkę z licznikiem, dali klucz, wolne zaciski były i najpierw jak jeszcze
    chałupa niezamknięta była to prowizorycznie przedłużacz podłączałem betoniarki itp.
    Jak rozdzielnie w środku zrobiłem to dopiero "normalnie"
    Ani jednego dnia taryfy budowlanej nie miałem.

  • 18. Data: 2016-12-31 22:43:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pete wrote:

    > Numer działki????

    kiedys to się nazywało numer policyjny działki :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2017-01-02 10:08:23
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-12-30 o 09:30, Pete pisze:

    > Obowiązek jest, sankcji brak.

    Owszem, ale... w pewnych sytuacjach może się przez to zrobić
    upierdliwie. Na przykład jak występowaliśmy przed ślubem z ówczesną moją
    narzeczoną o papier na to zezwalający do urzędu, a pół roku wcześniej
    moja luba się przemeldowała do naszego nowego domu i nie zmieniła
    dowodu, to... się okazało, że ledwie się z tym zaświadczeniem do ślubu
    wyrobimy, bo musiała najpierw wyrobić nowy dowód, gdyż stary w myśl
    przepisów, na skutek nieaktualnego adresu po 3 miesiącach od
    przemeldowania stracił ważność. Więc musiała wyrobić nowy dowód, żeby
    dostać papier do ślubu, po czym... po ślubie wyrabiać znowu nowy dowód,
    bo przecież zmieniło się nazwisko. A ten cały bezsens oczywiście z
    naszych podatków :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2017-01-02 17:39:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 31 Dec 2016 08:06:54 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Ja mam umowę z Energą i ich nie obchodzi co za licznikiem jest.

    Dlatego pytam, bo co kraj to obyczaj. Tauron robi takie numery.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl