  • Data: 2017-11-09 20:39:28
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, no to juz wiem, ze sie da na kartach GSM i , ze to ja gdzies robie blad
    albo mam gowniana kamere.
    Bardzo prosze o pare informacji bo na razie troche mi sie to myli.
    1 - Czy mozecie mi polecic, lub nakierowac jaki sprzet mam sobie kupic?
    Przykladowo Dahua czy Kenik.
    2 - Jak rozumiem kamery IP maja podglad na zywo uruchamiany przy moim
    wywolaniu zdalnym, chyba, ze maja mozliwosc nagrywania na kartach SD.
    3 - Moge równiez miec kamery z rejestratorem, ktory nagrywa caly czas i
    sobie nadpisuje nagrania.

    no i teraz pytanie kluczowe. Czym sie równi zestaw kamer IP z rejestratorem
    od zestawu kamer HD-CVI tez z rejestratorem?
    Czy jak bym mial zestaw z rejestratorem to laczac sie zdalnie odczytuje
    obrazy w chmurze czy lacze sie z tym rejestratorem i z niego ciagne
    bezposrednio?
    Gdzies mi mignelo, pewnie na jakiejs aukcji z allegro, ze np Dahua zapisuje
    dane w chmurach serwerów Chińskich a Kenik na google drive. Czy to ma
    znaczenie dla takiego prostego uzytkownika jak ja?