  • Data: 2017-11-10 11:47:38
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: hienryk <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 20:09:20 UTC+1 użytkownik pierdofon napisał:
    > ok, czyli gdzieś jest mój błąd

    Ja też miałem problem z monitoringiem przez internet (karta LTE w Plusie, upload
    mocno płynny 2~10Mb zależy od pogody i czort wie czego) Mordowałem się dość długo.
    Dopiero jak wykupiłem usługę zewnętrznego IP (coś koło 6 zł/mies), udało mi się
    podłączyć do kamery z internetu. Konsultant Plusa coś tam mi tłumaczył, że bez tej
    usługi miałbym dostęp tylko w ramach sieci PLUSa
    Używam kamerki Hikvision DS-2CD2022WD-I, generuje dwa strumienie fullHD i jakiś mały
    do podglądu na żywo przez komórkę. Firma Hikvison - udostępnia ponoć swoją chmurę do
    zapisu zdjęc/filmów - ale jeszcze tego nie rozkminiłem