  • Data: 2017-11-10 18:21:36
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hikvison - udostępnia ponoć swoją chmurę do zapisu zdjęc/filmów - ale jeszcze tego
    nie rozkminiłem

    ...eeee tu moze być nieporozumienie. w jednej z lokalizacji mam stały
    adres IP z osiedlowej sieci. tam mogę dowolnym programem, (nawet VLC)
    mogę oglądać obraz z kamery podając ip, login i hasło. NAtomiast
    wszędzie tam gdzie jest internet gsm, _muszę_ korzystać z chmury, albo
    inaczej - z oprogramowania dostarczonego z kamerą. Tyle ze ja najpierw
    chciałem zapisywać obraz na dysku pcta, ale po paru próbach, analizie
    poświeconego czasu i analizie kosztów, zdecydowałem się na zakup
    "nagrywaki" na 8 kamer za 40usd. Teraz zazwyczaj "nagrywakrę" odpytuje w
    sprawie obrazu z kamer. tak jest prościej.... mam jeden program do
    oglądania tego co się dzieje teraz, a tak czy siak, jeśli chcę sięgnąć
    do tego który pies mi nasrał rano pod drzwiami - też korzystam z tego
    samego programu. te 40 usd, za sam prąd sie zwróci w ciągu kilku lat.
    Reasumując: Lepszy jest stały adres IP. ale różnica jest taka, że teraz,
    w tej chwili możesz dowolnym programem "patrzeć" przez kamerę. jeśli
    kamera coś sama nagrała, rejestrator, nagrywarka nagrała i chesz miec
    dostęp do nagrań - musisz (nie znam innego rozwiązania) korzystać z
    dedykowanego oprogramowania, które korzysta z chmury, więc to czy masz
    stałe IP jest nieistotne
    mam nadzieje że pomogłam :)

    ToMasz