  • 71. Data: 2012-08-28 22:42:00
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 18:02:31 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Ale zgodzisz się, że gdyby jeden z tych domków jego prywatny właściciel
    > postanowił wyburzyć i postawił na jego miejscu betonową kostkę, to
    > estetyka całej ulicy, a co za tym idzie wartość sąsiednich domów
    > uległaby znaczącemu obniżeniu?

    Nie, nie zgodzę się. Mogłoby się okazać, że wartość wzrosła.
    Wyklucz ta druga ewentualnośc.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 72. Data: 2012-08-28 22:43:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 17:56:03 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > A gdzie wolność sąsiadów OD takiego paskudztwa w okolicy? Nikt nie

    Tam, gdzie własność ich ziemi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 73. Data: 2012-08-29 08:35:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja lubię mieszkać gdzie się urodziłem a tu nie mogę postawić sobie na
    > ojcowiźnie domu jaki chcę. To jest faszyzm.

    ROTFL
    Tam, gdzie się urodziłem poligamia jest przestępstwem, a są takie gdzie nie
    jest. To jest faszyzm.
    Tak to _jest_ ironia.

    > Plany są ok ale jedynym kryterium powinno być wys budunku i doleglosc od
    > działki sąsiada.

    A to już nie jest "faszyzm"?

    > ????
    > Jeśli sąsiad będzie szczęsliwy w domu z płaskim dachem to niech sobie taki
    > buduje!
    > Wara mi od tego.

    Twoja sprawa - buduj się tam, gdzie plany są mniej restrykcyjne, ale zrozum,
    że są ludzie którzy mają ochotę mieszkać wśród skośnych albo płaskich dachów
    i wybrali sobie to miejsce bo właśnie takie dachy chcieli oglądać.

    > I wszyscy w okolicy muszą myśleć tak samo. Może jeszcze ubierać się tak
    > samo?

    A nie prościej po prostu się przenieść?

    Są miejsca na świecie gdzie nie ma żadnych przepisów budowlanych, a sa takie
    gdzie przepisy planistyczne są bardzo szczegółowe. Możesz sobie wybrać
    miejsce do życia jakie Ci się podoba, ale nie oczekuj, że inni dostosują się
    do Ciebie bo to Twoja "ojcowizna" :-)

  • 74. Data: 2012-08-29 08:49:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-29 08:35, Ergie pisze:
    > Są miejsca na świecie gdzie nie ma żadnych przepisów budowlanych, a sa
    > takie gdzie przepisy planistyczne są bardzo szczegółowe. Możesz sobie
    > wybrać miejsce do życia jakie Ci się podoba,

    Wybierz sobie więc miejsce do życia, w którym będziesz mógł dawać upust
    swoim faszystowskim zapędom. Oby jak najdalej ode mnie.
    Skandynawia byłaby dla Ciebie rajem. Dlaczego się tam nie wystrzelisz?

    > ale nie oczekuj, że inni
    > dostosują się do Ciebie bo to Twoja "ojcowizna" :-)

    Dostosują do mnie?
    Każdy niech dba o swoją własność a od innych wara.
    Faszystów trzeba gonić widłami.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 75. Data: 2012-08-29 09:01:41
    Od: Mrek K <m...@t...pl>

    W dniu 2012-08-29 08:49, quent pisze:

    > Faszystów trzeba gonić widłami.

    Prawo Godwina ? ;)

    Marek

  • 76. Data: 2012-08-29 09:03:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2012 16:40, Kris pisze:

    > A kolor i typ płotu oraz kolor krzaku bzu koło furtki równiez powinien byc
    narzucony?

    W USA to dość normalne.

    Włącznie z narzucaniem gatunku trawy na trawniczku.

  • 77. Data: 2012-08-29 09:05:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2012 15:50, brunet.wp pisze:

    > Wypisz, wymaluj - mój domek. Dom maksymalnie prosty, dach dwuspadowy o
    > kącie nachylenia 42 stopnie, ganku brak - po co? Jeszcz balkon był w
    > oryginalnym projekcie ale kazałem architektowi wymazać - po co komu
    > balkon jeśli jest do dyspozycji całkiem spory ogród?

    Po to, żeby mieć dalszy widok oraz móc napawać się burzą leżąc sobie w
    hamaczku bezpiecznym od ulewy ;)

  • 78. Data: 2012-08-29 09:19:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-29 09:01, Mrek K pisze:

    > Prawo Godwina ? ;)

    No nie do końca. Nie rzucam tego ot tak bo brakuje mi argumentów.
    Faszyzm polega na przekonaniu, że państwo, czyli władza publiczna, może
    wszystko, to znaczy - że państwu wolno nadać rangę i majestat prawa
    każdemu pomysłowi. Polega na bezpardonowym ograniczaniu wolności w
    choćby tak podstawowych kwestiach jak prawo własności ale nie tylko
    niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 79. Data: 2012-08-29 09:48:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W> W USA to dość normalne.

    > Włącznie z narzucaniem gatunku trawy na trawniczku.

    Na szczęście mieszkamy w Polsce

  • 80. Data: 2012-08-29 09:55:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 08:35:33 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > że są ludzie którzy mają ochotę mieszkać wśród skośnych albo płaskich dachów
    >
    > i wybrali sobie to miejsce bo właśnie takie dachy chcieli oglądać.
    Rozumiem że poowinny być też zapisy że w danej dzielnicy nie mogą mieszkać osoby o
    wadze powyżej 120kg bo rozumiem że są ludzie którzy nie maja ochoty mieszkać wśród
    grubasów.;)