  • 81. Data: 2012-08-29 10:04:13
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    news:k1kd7k$au2$1@node1.news.atman.pl...
    [...]
    >"nie oczekuj, że inni dostosują się do Ciebie "
    [...]
    Swiete slowa i wystarczy pamietac
    ze dziala to w obydwie strony.

    pozdrawiam
    Adams

  • 82. Data: 2012-08-29 10:47:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Generalnie "własność" w socjalizmie to tylko taka ściema ;-)

    Przenieś się do kapitalistycznej Szwajcarii. Kolor ścian ci nawet
    wyznaczą jak trafisz na taka lokalizację...

    Chyba mylisz wolność z anarchią.

    --
    Darek

  • 83. Data: 2012-08-29 11:05:03
    Od: quent <x...@x...com>

    > Przenieś się do kapitalistycznej Szwajcarii. Kolor ścian ci nawet
    > wyznaczą jak trafisz na taka lokalizację...
    >
    > Chyba mylisz wolność z anarchią.

    Jak mawiał M. Friedmann "...wolność nie może być absolutna, żyjemy
    bowiem w społeczeństwie powiązanym mnóstwem współzależności i pewne
    ograniczenia wolności są konieczne, aby uniknąć innych ograniczeń,
    jeszcze gorszych. Jednakże już dawno przekroczony został naprawdę
    niezbędny zakres tych ograniczeń. Naglącą potrzebą dnia jest więc ich
    eliminacja, a nie dalsze mnożenie"

    No i ważne aby rozgraniczyć wolność ekonomiczną od wszelkiej innej.

    Anarchia nie ma tu zastosowania, absolutnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 84. Data: 2012-08-29 11:54:26
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    wiadomości news:503dbf1f$1@news.home.net.pl...

    > Po to, żeby mieć dalszy widok oraz móc napawać się burzą leżąc sobie w
    > hamaczku bezpiecznym od ulewy ;)

    A jednak przydaje się :)

  • 85. Data: 2012-08-29 12:09:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2012 11:54, brunet.wp pisze:
    > w wiadomości news:503dbf1f$1@news.home.net.pl...

    > A jednak przydaje się :)

    Tylko to jest porządny balkon - 2m głębokości, zadaszenie 2,5m... takie
    ledwo wystające "pypcie na fasadzie" faktycznie nie mają IMHO sensu ;)

  • 86. Data: 2012-08-29 13:34:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:503dd70e$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik quent napisał:

    > Generalnie "własność" w socjalizmie to tylko taka ściema ;-)

    Przenieś się do kapitalistycznej Szwajcarii. Kolor ścian ci nawet
    wyznaczą jak trafisz na taka lokalizację...

    Chyba mylisz wolność z anarchią.

    Wyobraź sobie polanę leśną nad strumykiem przy której wszystkie gniazda na
    drzewach w ten sam deseń, bobrowi nie pozwoliliby postawić tamy bo plan
    zagospodarowania nie zezwala, bocian z gniazdem bez barierek nie dostałby
    odbioru, a krecikowi zamknęli by sztolnie bo kopie bez koncesji na
    wydobycie.

    Marek

  • 87. Data: 2012-08-29 13:43:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Aug 2012 09:05:36 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Po to, żeby mieć dalszy widok oraz móc napawać się burzą leżąc sobie w
    > hamaczku bezpiecznym od ulewy ;)

    to se markizę zrób nad tarasem, po co cały balkon od razu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 88. Data: 2012-08-29 14:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2012 13:43, masti pisze:

    > to se markizę zrób nad tarasem, po co cały balkon od razu

    Bo wyżej.

    Lepszy widok.

    Z poziomu parteru dookoła mam wszystko pozasłaniane w poziomie max. na
    30 metrach.

  • 89. Data: 2012-08-29 14:07:50
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości
    Czesc:)
    >Chyba mylisz wolność z anarchią.

    Poczytaj moze co to jest anarchia.
    Słowo mocno naduzywane.
    Na 100% anarchią nie jest pomalowanie
    ścian na inny kolor nawet w Szwajcarii.

    Niektore pierdolencje i przyklady rozmowcow
    przypominaja mi serial Alternatywy 4 i
    zdziwaczalego ciecia Anioła.
    Skora cierpnie widzac ze w realnym
    swiecie znajduje nasladowcow.

    pozdrawiam
    Adams

    pozdrawiam
    Adams

  • 90. Data: 2012-08-29 15:34:00
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne. [NTG]
    Od: szary <n...@x...pl>

    ToMasz wrote:

    > , ale w tvn24 widać nowe

    [NTG] Dajesz radę oglądać TVN24?
    Mnie po tej propagandzie trzęsie. Także ograniczyłem się do gazet
    (GN/UważamRze) -w TV to najwyżej jakiś durny S-F jak chcę się wyłączyć.
    m.