  • 11. Data: 2020-05-17 10:05:19
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Przypuszczam, że taka instalacja >w ścianach trochę kosztuje.

    Koszt niewielki.
    Zerknij a na Allegro chociazby

  • 12. Data: 2020-05-17 14:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Przypuszczam, że taka instalacja w ścianach trochę kosztuje. Warto
    > było to robić a teraz nie korzystać z tego? K.

    No ale skoro pojawiło sie w miedzyczasie lepsze rozwiazanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 13. Data: 2020-05-17 21:40:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.05.2020 03:45, Kadar wrote:
    > Warto było to robić a teraz nie korzystać z tego?

    No gracz giełdowy to z Ciebie nie będzie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2020-05-17 22:55:56
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > No gracz giełdowy to z Ciebie nie będzie ;-)

    Ciekawy wniosek. Dlaczego?
    K.

  • 15. Data: 2020-05-18 22:33:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.05.2020 22:55, Kadar wrote:
    > Ciekawy wniosek. Dlaczego?

    Bo jak już weźmiesz jakieś akcje, to będziesz dokupywał bez końca z
    nadzieją że jednak będzie lepiej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2020-05-19 00:58:08
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Bo jak już weźmiesz jakieś akcje, to będziesz dokupywał bez końca z
    > nadzieją że jednak będzie lepiej?

    Wnioskowanie mocno paraboliczne. Faktycznie nie gram na giełdzie ale chyba między
    innymi dlatego, że nie potrafiłbym utrzymać akcji przez dłuższy czas. Po kupieniu
    zaraz bym sprzedał. Tak przypuszczam bo nigdy tego nie robiłem.
    Ale wnioski interesujące. Ty grasz?
    K.

  • 17. Data: 2020-05-19 13:27:24
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-16 o 22:52 +0200, Mateusz Bogusz napisał:
    > Ja też mam zrobioną instalację pod centralny i po zakupie robocika,
    > tego centralnego raczej już nie wykorzystam do odkurzania.

    A do czego innego jeszcze można?

    Mateusz

  • 18. Data: 2020-05-19 13:55:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A do czego innego jeszcze można?

    Mozna zrobić pocztę pneumatyczną.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2020-05-19 14:44:00
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-19 o 13:55 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Mozna zrobić pocztę pneumatyczną.

    Fakt, jednak byłaby to poczta ograniczona, bo jednokierunkowa. Domowy
    dyktator mógłby w ten sposób rozsyłać swoje codzienne rozporządzenia.

    Przy czym rury takiej instalacji odkurzaczowej są (jak mniemam)
    karbowane, co wymagałoby payloadu o kompatybilnym kształcie, np. papier
    zwinięty w kulkę. Ale czy to nie ujmie powagi wcześniej wspomnianym
    rozporządzeniom?

    Mateusz

  • 20. Data: 2020-05-19 14:51:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > dyktator mógłby w ten sposób rozsyłać swoje codzienne rozporządzenia.
    >
    > Przy czym rury takiej instalacji odkurzaczowej są (jak mniemam)
    Nie są gładkie, pomyliłeś z rekuperacją.

    --
    Janusz