  • 21. Data: 2020-05-19 16:14:16
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-19 o 14:51 +0200, Janusz napisał:

    > Nie są gładkie, pomyliłeś z rekuperacją.

    A to zwracam honor - w takim razie faktycznie jak znalazł pod pocztę
    pneumatyczną. Tylko jak rozwiązać problem adresowania gniazdek?

    Mateusz

  • 22. Data: 2020-05-19 19:15:59
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Mozna zrobić pocztę pneumatyczną.

    Jak w supermarketach, do przesyłania gotówki.
    K.

  • 23. Data: 2020-05-19 22:11:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A to zwracam honor - w takim razie faktycznie jak znalazł pod pocztę
    > pneumatyczną. Tylko jak rozwiązać problem adresowania gniazdek?

    Tak jak robiono to przed wiekiem. Warto przeczytać choćby to:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Praska_poczta_pneumaty
    czna

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2020-05-21 22:20:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.05.2020 00:58, Kadar wrote:
    > Ty grasz?

    To co sprzedałem to z zyskiem, a to co trzymam to póki co jestem w plecy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2020-05-21 22:22:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.05.2020 14:51, Janusz wrote:
    > Nie są gładkie, pomyliłeś z rekuperacją.

    Do wentylacji też są gładkie w środku. Jak sobie wyobrażasz że karbowana
    rura zachowała czystość?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2020-05-21 22:30:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Do wentylacji też są gładkie w środku. Jak sobie wyobrażasz że karbowana
    > rura zachowała czystość?

    A gładka zachowa?
    K.

  • 27. Data: 2020-05-21 22:31:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > To co sprzedałem to z zyskiem, a to co trzymam to póki co jestem w plecy.

    To gratuluję, nigdy tego nie rozumiałem. Niektórzy strasznie się podniecają tymi
    transakcjami, mnie jakoś nie rusza. Może dlatego, że w ogóle hazard mnie nie rusza.
    K.

  • 28. Data: 2020-05-21 22:34:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.05.2020 22:30, Kadar wrote:
    > A gładka zachowa?

    A co jest łatwiej wyczyścić lustro czy kostkę brukową?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2020-05-21 22:41:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A co jest łatwiej wyczyścić lustro czy kostkę brukową?

    Kostki brukowej nie czyści się. Ponad to mówimy o zachowaniu czystości a nie
    czyszczeniu. Ja tylko tak kontrolnie pytam.
    K.

  • 30. Data: 2020-05-22 13:50:06
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-21 o 22:20 +0200, Mateusz Bogusz napisał:

    > To co sprzedałem to z zyskiem, a to co trzymam to póki co jestem w
    > plecy.

    Chyba jak każdy :) "inwestycje długoterminowe to nieudane inwestycje
    krótkoterminowe."

    Mateusz