  • 1. Data: 2012-01-28 16:26:54
    Temat: ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Chciałbym nie marznąć w garażu gdy muszę tam trochę posiedzieć,
    zazwyczaj około 2-3 godzin, potrzebowałbym jakiegoś grzejnika, który
    byłby zasilany gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni
    18 m2. Możecie coś polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie
    pomieszczenia.

  • 2. Data: 2012-01-28 16:57:24
    Temat: Re: ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-01-28 17:26, BQB pisze:
> [...]
    > byłby zasilany gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni
    > 18 m2. Możecie coś polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie

    Znalazłem jeszcze coś takiego:
    http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
    ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

    Czy coś takiego by się sprawdziło?

  • 3. Data: 2012-01-28 18:34:57
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    BQB wrote:

    > Znalazłem jeszcze coś takiego:
    > http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
    ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

    > Czy coś takiego by się sprawdziło?

    Jak do garazu to wystarczy to.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=promienn
    ik+gaz*&category=46123
    Mniejsze i latwiej przechowywac. Pisze o opcji przykrecanej na butle, nie
    tej ze stojakiem.

    Natomiast jak chcesz szybko to mzoze cos takeigo
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=nagrzewn
    ica+gazowa+dmuch*&category=0&order=p&change_view=1

    Przy czym te proste dmuchawy dzialaja 0-1, a w promiennik mozesz regulowac
    moc.

    Tmek

  • 4. Data: 2012-01-28 18:51:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 17:57:24 +0100, BQB napisał(a):

    > Znalazłem jeszcze coś takiego:
    > http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
    ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

    > Czy coś takiego by się sprawdziło?

    A co ten piecyk robi ze spalinami? Tzn dokad one są odprowadzane? Nic tam o
    tym nie ma. Zatem najprawdopodobniej powstała para wodna i co2 będą
    gromadziły się w pomieszczeniu. Skutki są oczywiste.
    Szukaj podobnego piecyka, ale z WYPROWADZENIEM SPALIN NA ZEWNĄTRZ
    POMIESZCZENIA. No i oczywiście umożliw to odprowadzenie.
    --
    XL

  • 5. Data: 2012-01-28 19:53:35
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > gazem z butli, garaż murowany, ocieplony, o powierzchni 18 m2. Możecie coś
    > polecić? Chciałbym, aby umożliwiał szybkie ogrzanie pomieszczenia.

    Wystarczy ci promiennik przykręcany na butlę. Alternatywnie piecyk naftowy
    lub piec na zużyty olej silnikowy - znajdziesz na youtube

  • 6. Data: 2012-01-28 20:00:52
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]
    > Szukaj podobnego piecyka, ale z WYPROWADZENIEM SPALIN NA ZEWNĄTRZ
    > POMIESZCZENIA. No i oczywiście umożliw to odprowadzenie.

    To oczywiste. Zasada działania tego piecyka polega na tym że grzeje on
    pomieszczenie spalinami właśnie. Płyta promiennikowa ceramiczna jest swego
    rodzaju katalizatorem, ale są też piece wyposazone w dodatkowe katalizatory

    To czego szukasz nazywa się GRZEJNIK GAZOWY i spokojnie znajdziesz. Tanie
    nie jest, tu masz pierwszy z brzegu link allegro. Konieczne wyprowadzenie
    przez ścianę wylotu spalin i czerpni powietrza
    http://allegro.pl/piecyk-grzejnik-ogrzewacz-gazowy-7
    kw-h7w2-gaz-i2075135095.html
    Nie pamiętam czy grzejniki gazowe wolno stosować w domach jednorodzinnych.
    Nie wolno było ale może coś się zmieniło. W każdym razie miały dopuszczenie
    do stosowania tylko w budownictwie wielorodzinnym
    A co do butli LPG: nie wolno stosować butli 11 kg i większych
    _W_BUDYNKACH_DO_KTÓRYCH_DOPROWADZONY_JEST_GAZ_Z_SIEC
    Jackare

  • 7. Data: 2012-01-28 20:23:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:00:52 +0100, Jackare napisał(a):

    > To czego szukasz nazywa się GRZEJNIK GAZOWY i spokojnie znajdziesz. (...) Konieczne
    wyprowadzenie
    > przez ścianę wylotu spalin i czerpni powietrza

    Taki własnie sugerowałam.
    --
    XL

  • 8. Data: 2012-01-29 20:45:42
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Taki własnie sugerowałam.

    a mie się źle przeczytało i zamiast "szukaj" w trybie rozkazującym
    przeczytałem i zrozumiałem "szukam" w tzybie oznajmująco-marzycielskim i
    stąd moje sugestie.
    Jednakowoż kupowanie grzejnika gazowgo do garażu to nieporozumienie i pod
    względem wydajności ten piecyk gazowy lub promiennik będzie lepszy pod
    warunkiem zapewnienia odpowieniej wentylacji w garażu. A że taka wentaylacja
    jest wymagana przepisami, ufam i mniemam iż ona jest i działa prawidłowo.
    Pod względem sprawności i szybkości działania do garażu jeszcze lepsze
    będzie tzw "działko gazowe", czyli nagrzewnica gazowa, ale wadą tego
    ustrojstwa jest jego hałaśliwość, za to nagrzeje garaż w trymiga. Jakby kto
    nie wiedział o co chodzi - tu link jest, o:
    http://allegro.pl/nagrzewnica-gazowa-15-kw-kraftdele
    -germany-nowa-i2080324716.html
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2012-01-29 22:50:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:45:42 +0100, Jackare napisał(a):

    > A że taka wentaylacja
    > jest wymagana przepisami, ufam i mniemam iż ona jest i działa prawidłowo.

    Paru, co ufało i mniemało, leży już na cmentarzu - więc raczej warto
    sprawdzić, czy działa.
    --
    XL

  • 10. Data: 2012-02-02 18:59:08
    Od: "anubis" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Znalazłem jeszcze coś takiego:
    > http://allegro.pl/piec-piecyk-grzejnik-gazowy-gaz-pr
    ad-5-4kw-gratis-i2055468188.html

    > Czy coś takiego by się sprawdziło?

    A czy przypadkiem taki piec starcza na max 3 dni ciągłej pracy ?