  • 11. Data: 2013-10-17 22:41:46
    Temat: Re: op?aty za media
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-13 12:52, inny punkt siedzenia... pisze:

    > no nie wiem na formularzu między innymi jest numer faktury i jakiś numer
    > blankietu (np. za prąd), czy to wystarczy?

    Akurat za prąd możesz sobie w tytule wpisywać byle co, bo i tak masz
    swoje subkonto w banku dostawcy prądu, na które przelewasz pieniądze.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 12. Data: 2013-10-17 23:49:07
    Temat: Re: opłaty za media
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4cx1000 wrote:

    > Nie spotkałem się z tym co mówisz ani razu a trochę czasu stąpam po
    > tym świecie.

    a ja się spotkałem... i to osobiście...

    miałem zapłacone rachunki aktualne i jeden zapomniany sprzed chyba 3 czy 4
    miesięcy... i ciach po sieci.

    od tego czasu wpłacam bez podawania tytułu.

  • 13. Data: 2013-10-18 08:13:38
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > miałem zapłacone rachunki aktualne i jeden zapomniany sprzed chyba 3 czy 4
    > miesięcy... i ciach po sieci.
    >
    > od tego czasu wpłacam bez podawania tytułu.

    Prąd czy za coś innego?

  • 14. Data: 2013-10-18 08:17:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-17 22:40, wolim wrote:

    > Jeśli mieszkasz w Polsce, to jakieś farmazony wypisujesz. Ponad 20 lat
    > temu, to u nas internetu nie było, nie mówiąc już o bankowości
    > internetowej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Zdaje się, że i na świecie pierwsze i-netowe banki to rok 95 a to 18 lat
    temu ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 15. Data: 2013-10-18 08:22:13
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    > Ponad 20 lat temu, to u nas internetu nie było, nie mówiąc już o
    > bankowości internetowej.

    A to fakt, wcześniej mieszkałem trochę za granicą ale pierwsze przelewy w
    Polsce robiłem w 2000r. będąc klientem BPH.

  • 16. Data: 2013-10-18 09:00:01
    Od: <m...@g...com>

    > Zdaje się, że i na świecie pierwsze i-netowe banki to rok 95 a to 18 lat
    > temu ;-)

    Pierwsze przelewy robiłem z bankomatów w banku Di Erste. Bankomaty były
    podłączone do sieci. Wtedy oczywiście nie była to sieć internet bo to była
    chyba nawet wewnętrzna sieć banku ale była to sieć komputerowa i dawała z
    bankomatu możliwość swobodnego wykonywania przelewów bez konieczności stania
    przed okienkiem i wypełniania druczków.

  • 17. Data: 2013-10-18 10:34:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    prąd, woda, gaz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-10-18 10:51:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 13:57:08 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:
    > to byś sie zdziwił...
    Raczej nie kojarzą z nazwą.
    Za wszystkie media co płace to tytuł wpisuje "zapłata za wodę" "Zapłata za prad" itp
    i problemów nie ma. Kwoty tez nie kojarzą bo za wode np mam ustawione stałe zlecenie
    70zł iwodociągi to jakoś księguję. Na kolejnych fakturach mam albo nadpłate albo
    niedopłate i tyle ale sa to kwoty rzedu kilkunastu zł.

  • 19. Data: 2013-10-18 11:29:04
    Od: <m...@g...com>

    > prąd, woda, gaz

    Ty to Marek Dyjor?

    Co do prądu np. to na 99,9% wszystkie ZE prowadzą sprzedaż w ten sposób że
    każdy klient ma swoje subkonto na które wpłaca pieniądze i w tych systemach
    widać tylko saldo winien/ma.

  • 20. Data: 2013-10-18 11:44:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Oct 2013 11:29:04 +0200 osobnik zwany mx12345678
    napisał:

    > Ty to Marek Dyjor?

    chczesz gadać tylko z nim to piszcie sobie na priv