  • 1. Data: 2020-08-14 23:28:53
    Temat: panele do kuchni / łazienki
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    Czy warto zainstalować panele w kuchni / łazience? Obawiam się o
    wodoodporność - w łazience na podłodze często jest woda, w kuchni też
    się może coś rozlać, tłuszcz kapnąć z patelni itp.
    Wiem że są panele wodoodporne - ale czy naprawdę? Na co zwrócić uwagę
    przy zakupie (jeśli w ogóle się w to pchać)?

    Lukasz

  • 2. Data: 2020-08-14 23:59:18
    Temat: Re: panele do kuchni / łazienki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Lukasz napisał:

    > Czy warto zainstalować panele w kuchni / łazience?

    Nie warto, bo tam zwykle słońca mało, więc urobek będzie
    słaby (chyba że chodzi o inne paniele, niż te, o których
    wszyscy tu ostatnio piszą).

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-08-15 00:05:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Lukasz napisał:

    > Czy warto zainstalować panele w kuchni / łazience?

    Nie warto, bo tam zwykle słońca mało, więc urobek będzie
    słaby (chyba że chodzi o inne panele, niż te, o których
    wszyscy tu ostatnio piszą).

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2020-08-15 00:19:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rh6vmm$h97$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > Czy warto zainstalować panele w kuchni / łazience? Obawiam się o
    > wodoodporność - w łazience na podłodze często jest woda, w kuchni
    > też się może coś rozlać, tłuszcz kapnąć z patelni itp.

    W łazience mdf to trudno sobie wyobrazić.

    a w kuchni to niektórym blacha stalowa czwórka nie wytrzyma.
    Wszystko zależy czy użytkownik zrównoważony.

    Trzeba sobie też odpowiedzieć na pytanie co kiedy nam upadnie ze stołu
    na podłogę np rozrusznik. Czy lepiej wymienić kafelek czy rozbierać
    panele.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 5. Data: 2020-08-15 01:05:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 14.08.2020 o 23:28, ddddddddddddd napisał:

> [...]
    > Wiem że są panele wodoodporne - ale czy naprawdę? Na co zwrócić uwagę
    > przy zakupie (jeśli w ogóle się w to pchać)?

    Warto od biedy w tych miejscach zainstalować tylko panele PCV, choć
    tanie nie są. Inne panele w kuchni, czy łazience, to wyrzucanie
    pieniędzy w błoto. Ale i tak nic nie zastąpi tam kafelków, czy jak
    to mówią w Krakówku - flizów.

  • 6. Data: 2020-08-15 10:42:21
    Temat: Re: panele do kuchni
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobota, 15.08.2020 o 10:46, abn140 napisał:

    > a patrzac na tendencje cen to pierwsze lazienki wykladane ekranami tv
    > zamiast plytkami to tylko kwestia czasu.

    A po polsku?

  • 7. Data: 2020-08-15 10:46:46
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >chodzi o inne panele,

    no fotopanel chyba nie wytrzyma ciezaru jakby tak z demobilu zebrac....
    ale telewizor juz chyba tak.

  • 8. Data: 2020-08-15 19:05:51
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > może coś rozlać, tłuszcz kapnąć z patelni itp.
    > Wiem że są panele wodoodporne - ale czy naprawdę? Na co zwrócić uwagę przy

    Mam w kuchni od kilkunastu lat i nic im się nie dzieje. Kilka razy były
    mocno zalane. One były klejone na krawędziach i może to daje większą
    odporność. Do łazienki bym się nie odważył, chyba że jakieś specjalne.
    Wojtek

  • 9. Data: 2020-08-15 21:36:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie warto, bo tam zwykle słońca mało, więc urobek będzie
    > słaby (chyba że chodzi o inne panele, niż te, o których
    > wszyscy tu ostatnio piszą).

    O tym samym pomyślałem czytając post przedpiszcy:D