  • 21. Data: 2016-05-20 10:46:52
    Temat: Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2016-05-20 08:24, w...@g...com wrote:

    >Żeco?! Kogoś tam w MinFin poniosło/pojeb@ło?

    Tak się rodzą plotki i pierdolenie trzy po trzy, że wszystko co dzieje się
    na styku obywatel państwo jest bezmyślne.

  • 22. Data: 2016-05-20 11:02:02
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    Dnia 2016-05-20, o godz. 01:38:58
    w...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wskazując nawet na możliwość wysyłki nośników pocztą, co przy braku
    > szyfrowania zdaje się być ryzykowne. Rozporządzenie nie określa także
    > katalogu (nawet przykładowego) informatycznego nośnika danych,
    > wskazując jedynie, że ,,nośniki powinny zapewniać możliwość wiernego
    > odczytywania danych w urządzeniach produkowanych przez różnych
    > producentów, właściwych dla danego typu nośnika". Co do zasady
    > oznacza to zatem całkowitą dowolność wyboru nośnika danych przez
    > podatnika, o ile będzie można go odczytać w urządzeniach różnych

    xcube/jednolity-plik-kontrolny-analiza-finalnych-wer
    sji-struktur-jpk.html

    > pzdr
    > Bogdan

    Oo dzięki.
    Nie wiesz przypadkiem co jest wliczane do obrotów netto (do wyliczenia
    wielkości firmy) tzn. w Ust 2.07.20004 o swob.dział.gosp Art.106 jest
    napisane 2) osiągną roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów
    oraz operacji finansowych [..]
    Chodzi mi o to "operacji finansowych".
    Jeżeli Kupiłem towar Fa zakup za 1mln i sprzewdałem go za 1,2mln to
    należy liczyć (wydaje mi się to coraz bardziej oczywiste) jako obrót
    2,2mln?
    ps. Prezpraszam zaraz przeniose się na grupę podatkową, ale twoje
    informacje sa dla mnie (nas) cenne.

  • 23. Data: 2016-05-20 11:09:17
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 20 maja 2016 11:02:06 UTC+2 użytkownik jedenptak napisał:
    > Jeżeli Kupiłem towar Fa zakup za 1mln i sprzewdałem go za 1,2mln to
    > należy liczyć (wydaje mi się to coraz bardziej oczywiste) jako obrót
    > 2,2mln?

    http://www.superksiegowa.pl/blog/obrot-a-przychod-ni
    e-myl-tych-dwoch-pozornie-podobnych-pojec/

  • 24. Data: 2016-05-20 11:10:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    jedenptak wrote:

    >i nie stać ich na zmianę programu? żartujesz

    lepsze jest to, że stać ich na niezmienienie niewspieranego softu

  • 25. Data: 2016-05-20 11:17:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > lepsze jest to, że stać ich na niezmienienie niewspieranego softu

    też ;)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-05-20 11:44:40
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    Dnia 2016-05-20, o godz. 02:09:17
    r...@g...com napisał(a):

    > http://www.superksiegowa.pl/blog/obrot-a-przychod-ni
    e-myl-tych-dwoch-pozornie-podobnych-pojec/

    Chyba lepszy będzie:
    http://jak.gazeta.pl/jak/pytanie/68411
    W każdym bądź razie wszędzie piszą o kwotach ze sprzedaży (bo rozumiem,
    że "przychodu" nie rozważamy).

  • 27. Data: 2016-05-20 11:48:41
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    ..__________________________
    ...........______________________________

> [...]
    > 2,2mln?
    > ps. Prezpraszam zaraz przeniose się na grupę podatkową, ale twoje

    niepotrzebnie użyłem słowa "obrót" w treści

  • 28. Data: 2016-05-20 13:42:02
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    Dnia 2016-05-20, o godz. 11:48:41
    jedenptak <n...@d...pl> napisał(a):

    > ..__________________________
    > ...........______________________________
    >

    > niepotrzebnie użyłem słowa "obrót" w treści

    http://www.vademecumksiegowego.pl/artykul_narzedziow
    a,307,0,2449,charakterystyka-kosztow-i-przychodow-fi
    nansowych.htm

    a może jednak dobrze, tylko zamiast towarów/usług dotyczy to
    "sprzedaży" pieniędzy i podobnie należy rozumieć (a nie przez pryzmat
    wyciągu bankowego).

  • 29. Data: 2016-05-22 15:22:58
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.05.2016 o 21:06, masti pisze:

    > i co? z braku czasu prowadzi na papierze?

    z braku czasu kpir prowadzi zewnętrzna księgowa, a nic innego nie
    raportuję. Magazyn istnieje dla mnie raz w roku - przy inwentaryzacji, a
    w roli oprogramowania świetnie sprawdza się OpenOffice Calc

    Łukasz

  • 30. Data: 2016-05-22 15:36:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

    > z braku czasu kpir prowadzi zewnętrzna księgowa, a nic innego nie
    > raportuję. Magazyn istnieje dla mnie raz w roku - przy inwentaryzacji, a
    > w roli oprogramowania świetnie sprawdza się OpenOffice Calc

    no to ksiegowa wyśle Ci raport co miesiąc
    w czym masz problem?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?