  • Data: 2018-04-28 08:36:44
    Temat: Re: pszczoly..
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 18:25:59 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > wtedy minimalne. A taki trzmiel? Jemu trzeba paluchem przy żądle gmerać,
    > by zdecydował się dziabnąć. Bardzo mi się podoba jego filozofia życiowa.

    Oj, chyba nie filozofia, tylko to gmeranie paluchem przy żądle się podoba ;)

    > Szkoda, że tak rzadka u innych gatunków (u naczelnych chociażby).

    Jak się trzmiela zamknie w płatkach kwiatu róży i się go nosi tu i ówdzie
    to się szybko wkurwia, jakbyś naczelne nosił w różach to byłyby raczej
    zadowolone, więc taki trzmiel to też ma swoje za uszami. Chyba że uszu nie ma...

    L.