  • Data: 2016-05-27 16:46:18
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 maja 2016 14:02:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    Pluralizm w mediach jest znacznie lepszy.

    > ROTFL. czyli uważasz, żę PRL był oazą wolności i demokracji. Bo do tego
    > Kurski sprowadził media.

    nie rozumiesz słowa pluralizm. Przedtem były 3 telewizje nadające przekaz
    postubeckiego układu, teraz są takie dwie, a trzecia nadaje po pisowsku.
    Pluralizm sie niewątpliwie zwiekszył. Inną sprawą jest to ze wolałbym zeby tvp nie
    była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    > czyli złamana została Konstytucja

    Nooo, przez członków trybunału aktywnie uczesticzących w tworzeniu prawa
    uniemożliwiającego rządzic demokratycznie wybranemu parlamentowi, i umozliwiajacego
    odwolanie prezydenta.
    Jesli sobie myslisz ze tylko pis jest tu winien to gleboko błądzisz.

    > nie. poszły zapewnienia. bo jak widać z raportów z kraju pieniędzy nie
    > ma n wypłaty

    lewacki wójt zamówił za mało pieniedzy by ich brakło , by mógł odgłosic jaki to pis
    nieudolny. Nudy...

    > naplyw imigrantów.
    >
    > czyli zawłaszczamy wszystko, kłamiemy i wyciągamy bojówki ONR. To jest
    > "polityka historyczna"?

    no nie wiem czy taka - ale i taka byłaby lepsza niz przepraszanie za jedwabne przez
    prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    > równie suwerennego jak republika radziecka.

    widziales zeby poprzednie ekipy postawily sie zachodowi? Ano nie widziales. Bo brak
    stanowiska czyli przyjecie stanowiska niemieckiego był wiodąca polityką.
    Moze ci sie to podobał byc zaebistym europejczykiem -mi mniej.

    b.