  • Data: 2016-05-27 16:57:10
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > W dniu piątek, 27 maja 2016 14:02:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Pluralizm w mediach jest znacznie lepszy.

    > nie rozumiesz słowa pluralizm. Przedtem były 3 telewizje nadające przekaz
    postubeckiego układu, teraz są takie dwie, a trzecia nadaje po pisowsku.
    > Pluralizm sie niewątpliwie zwiekszył. Inną sprawą jest to ze wolałbym zeby tvp nie
    była pisowska a próbowała byc obiektywna.

    dla Ciebie pluralizmem są chamskie kłamstwa rodem z czasów PRLu?
    Ciekawe.

    > Nooo, przez członków trybunału aktywnie uczesticzących w tworzeniu prawa
    uniemożliwiającego rządzic demokratycznie wybranemu parlamentowi, i umozliwiajacego
    odwolanie prezydenta.
    > Jesli sobie myslisz ze tylko pis jest tu winien to gleboko błądzisz.

    przeczytaj ten swój bełkot jeszcze raz. A potem przeczytaj ze
    zrozumieniem Konstytucję.

    > lewacki wójt zamówił za mało pieniedzy by ich brakło , by mógł odgłosic jaki to pis
    nieudolny. Nudy...

    co to jest lewacki? To ministerstwo kasy nie przekazało na zadania
    zlecone.

    > no nie wiem czy taka - ale i taka byłaby lepsza niz przepraszanie za jedwabne przez
    prezydenta na podstawie niezbyt wiarygodnych oskarzen

    nie wiesz ale wiesz, ze dobra? czy Ty w ogóle myślisz jak odpowiadasz?

    > widziales zeby poprzednie ekipy postawily sie zachodowi? Ano nie widziales. Bo brak
    stanowiska czyli przyjecie stanowiska niemieckiego był wiodąca polityką.
    > Moze ci sie to podobał byc zaebistym europejczykiem -mi mniej.

    a mnie się nie podoba bycie poddanym Putina. Widać już zapomniałeś jak
    wspaniale rozwijaliśmy się gospodarczo za czasów ZSR.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?