  • 1. Data: 2010-03-31 11:50:51
    Temat: radiestezja na poważnie :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    chyba przeczytała poprzednią dyskusję na ten temat i poszła za ciosem:
    http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/71CBC706-DCA7-49
    56-9906-7BBAF854D147/666075/24_11_2008_656_odp_Macie
    jowski1.pdf

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-03-31 18:27:22
    Temat: Re: radiestezja na poważnie :-)
    Od: "J.W." <cieszynianka<wytnij>@gazeta.pl>

    d.googlegroups.com...
[...]

    U mnie w firmie trzy razy wiercili dziurę na 25 metrów w miejscach
    wskazanych przez radiestetę i wody się nie dowiercili:) Pewnie była głebiej,
    np. w Chinach. Pic na wodę fotomontaż...

  • 3. Data: 2010-03-31 23:49:28
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    wiadomościnews:817b1a57-637e-4c68-a49a-8233b519066e@
> [...]
    > wskazanych przez radiestetę i wody się nie dowiercili:) Pewnie była głebiej,
    > np. w Chinach.  Pic na wodę fotomontaż...

    firma firmą może sobie wydawać pieniądze nawet na zaklinacza dzikich
    węży, ale tu poważne miasto stołeczne, poważna pani i poważne
    pieniądze od niepoważnie traktowanych podatników, ale to już zupełnie
    OT...

    pozdrawiam
    s_13