    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: rekuperator jaki wybrać
    Date: Sun, 14 Jan 2018 14:31:09 +0100

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > OP chyba nie mieszka jednak w biurowcu.

    > No i latem jednak fajnie żyć w otwartym... U mnie całe lato
    > drzwi i okna są otwarte na oścież od 9h do 22h. Ale może to
    > podlega właśnie pod twoje "bo tak".

    To jest właśnie ta nieredukowalna różnica poglądów na to, jak
    powinien wyglądać dom. Ja klimatyzowanych przestrzeni bez
    żadnego bezpośredniego kontaktu ze światem zewnętrznym mam po
    prostu dosyć. Mieszkanie w domu, w którym przez okrągły rok
    jakiś durny komputer utrzymuje temperaturę 21,37°C i wilgorność
    43,14%, a za nieotwieranymi oknami zamiast panoramy z 40 piętra
    widać normalny ogród, to już dla mnie zbyt wyrafinowana tortura.

    Ale niektórzy marzą o mieszkaniu w biurowcu. Wobec braku innych
    możliwości wybudują go sobie w wersji parterowej na podmiejskiej
    działce. Jak kiedyś będą szukać chętnych do zasiedlenia kolonii
    na Marsie czy Księżycu, to tacy zgłoszą się do naboru.

    Jarek

    --
    Narwali bzu, naszarpali,
    Nadarli go, natargali,