  • 1. Data: 2010-04-25 12:45:01
    Temat: rozmnozenie leszczyny
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Jako ze mam problem z zywoplotem to jako plan "B" rozwazam obsadzenie
    rządka leszczyną.
    Mam w poblizu pare kepek leszczyny i bardzo dobrze rosnie (prawie jak
    chwast :). Rozkrzewia sie i nawet owocuje (ale owoce sa puste).

    Mam dwa pytania:

    -jak sprawnie rozmnozyc leszczyne? Potrzebowal bym z 150 sadzonek.
    -Kiedy i czym pryskac drzewka zeby dostac nierobaczywe orzechy?

    Aktualnie mam dosyc duzo kęp leszczyny i nawet calkiem znosnie owocuje
    ale niestety wszystko zjadaja robale. :(

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-04-25 19:06:04
    Temat: Re: rozmnozenie leszczyny
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    Rozmnażać można tak:
    http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=42
    A robal to słonkowiec orzechowiec.

    Pozdrawiam odkrywczo
    skryba

  • 3. Data: 2010-04-27 17:12:27
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 25 Kwi, 21:06, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Aktualnie mam dosyc duzo kęp leszczyny i nawet calkiem znosnie owocuje
    > ale niestety wszystko zjadaja robale. :(

    Dziekuje za informacje.
    Z rozmnazaniem narazie bedzie problem bo orzechy zjadaja robale ale
    zgodnie z sugestia znaleziona w sieci zrobie oprysk w polowie maja na
    tego orzechowca i obacze co wyjdzie na jesien.

    Dodatkowo nacialem sobie galazek i wsadzilem w sloik z woda, moze
    puszcza jakies korzonki.
    Chyba trzeba bedzie sobie sprawic jakies sadzonki zeby roslinka byla
    szczepiona.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-04-28 01:17:41
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 4/27/2010 1:12 PM, ptoki wrote:

    > Z rozmnazaniem narazie bedzie problem bo orzechy zjadaja robale

    Oj, łakome te orzechy :-)

    Pozdrowienia,
    Michał