  • 11. Data: 2011-08-24 11:23:04
    Temat: Re: tez troche o Agd
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Christoph" napisał w wiadomości grup

    http://ecoego.pl/index.php?option=com_content&view=a
    rticle&id=771:neoliberalizm-geneza-oszustwa&catid=38

    A co to ma wspólnego z "garami"?
    Coś ci się pomyliło.

  • 12. Data: 2011-08-24 16:26:05
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał

    > Przeczytaj to co napisałem i znajdz na mapie Polske B i zobacz jak daleko
    > jest od trasy Pomorze-Dolny Śląsk.

    Nie wiem co to jest Polska B, więc nie potrafię jej znaleźć na mapie...

    Przeglądnąłem za to z ciekawości stronę GDDiK
    http://www.gddkia.gov.pl/1077/mapa-stanu-budowy-drog
    i nie znalazłem ani jednego województwa, w którym nie byłyby projektowane
    lub budowane w tej chwili drogi ekspresowe lub autostrady...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2011-08-26 08:13:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > międzyludzkich. Po wojnie potrzebni byli robotnicy w miastach.
    > Zaproponowano
    > kosztem miastowych wieśniakom dobre warunki. Takie o których nawet nie
    > marzyli.
    > Spowodowało to duży ich napływ do miast. Wykorzystali wszystko co im dano
    > dodatkowo ukradli co tylko mogli i wywieźli do swoich domów na wsiach.
    > Wieśniacy
    > nigdy nie utożsamiali się z Polską, wspólnym interesem. Do wojny z III
    > Rzeszą
    > zawsze okupanci działali na ich korzyść. To i teraz mamy tego skutki.

    Ojacie, Ty jestes bardziej pierdolniety niz sadzilem.

  • 14. Data: 2011-08-26 08:18:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > żeby
    > jeść oddadzą im wszystko co maja. W zamian za taką obywatelską postawę
    > dostawali
    > po preferencyjnych cenach nawozy, węgiel, prąd, materiały budowlane.
    > Dochodziło
    > do absurdów bo kupowali dotowany chleb w dużych ilościach i karmili nim
    > świnie.
    > I ich to wcale nie brzydziło. A `przy każdej podwyżce cen żywności nad
    > polskimi
    > wsiami strzelały z radości "fajerwerki" chociaż oficjalne ceny skupu się

    Sadzac po strachu przed technologia jaki nam tu prezentujesz wychozisz na
    najciemniejszego z ciemnych chlopa.

  • 15. Data: 2011-08-26 09:00:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Sadzac po strachu przed technologia jaki nam tu prezentujesz wychozisz na

    > najciemniejszego z ciemnych chlopa.

    Popatrzyłeś na buty a tam słona z sieczką.

  • 16. Data: 2011-08-26 09:40:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-08-24 18:26, wolim pisze:
> [...]
    > i nie znalazłem ani jednego województwa, w którym nie byłyby projektowane
    > lub budowane w tej chwili drogi ekspresowe lub autostrady...

    Naprawdę taki naiwny jesteś czy do PO należysz? Wpisz w google Polska B
    i zobaczysz co to . Proszę, oto przykład: droga ekspresowa robiona z
    DK17. W Kołbieli tak sie zap**dala, że hej.

  • 17. Data: 2011-08-26 10:41:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Popatrzyłeś na buty a tam słona z sieczką.

    Nie wiem co to słona, ale mylisz sie sadzac, ze skoro widze Twoje posty to i
    buty tez.