  • 1. Data: 2009-08-26 06:23:57
    Temat: włamania - problemy i zapobieganie
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
    obecności domowników
    Czy tylko Warszawa jest tak wyróżniona?
    Nie wiem
    Jak to wygląda i jak zapobiegać?
    A kilka uwag jest tutaj
    http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3
    SJS

  • 2. Data: 2009-08-26 07:47:16
    Temat: Re: włamania - problemy i zapobieganie
    Od: "TenOn" <x...@x...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
> [...]

    Precz spamerze......!
    p...@p...org.pl

  • 3. Data: 2009-08-26 11:04:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
> [...]

    Przeczytałem. Ne jestem lekarzem ale myśle że nawet taką paranoje można
    wyleczyć.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-28 07:41:06
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:h734rr$bfr$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    0&id=3

    > Przeczytałem. Ne jestem lekarzem ale myśle że nawet taką paranoje można
    > wyleczyć.

    Brawo Niunia
    ten sam temat na forum Muratora dał ponad pięćdziesiąt odpowiedzi i ponad
    1000 wejść przez 48 godzin
    Widać Krzysiu nie dorosłeś
    SJS

  • 5. Data: 2009-08-28 08:34:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > ten sam temat na forum Muratora dał ponad pięćdziesiąt odpowiedzi i ponad
    > 1000 wejść przez 48 godzin
    > Widać Krzysiu nie dorosłeś

    Widocznie więcej paranoików forum Muratora czyta.

    Zacytuję Tobie jeszcze raz słowa którymi Twój post skomentowany został na
    innej grupie.
    ""Zapobiegać? Zrobić z domu twierdzę, wstawić kraty w okna, szyby pancerne,
    kamery dookoła, zatrudnić strażników z dzikimi kotami na łańcuchach...

    Albo po prostu żyć normalnie i nie zamartwiać się tym co pewnie nigdy nas
    nie spotka. No i oczywiście dla świętego spokoju się ubezpieczyć.
    Trauma po włamaniu będzie niezależnie od zabezpieczeń..."

    Nie zamierzam być niewolnikiem w swoim domu- a Twoje rady ida niestety w tym
    kierunku.

    Krzysiek
    .

  • 6. Data: 2009-08-28 09:01:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I co da ubezpieczenie?
    Zwróci wartość twardego dysku wg cen sklepowych?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-08-28 09:14:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >I co da ubezpieczenie?
    >Zwróci wartość twardego dysku wg cen sklepowych?

    Dlaczego nie cytujesz normalnie i dlaczego odpowiadasz nad postami?

    A co do Twojego pytania: jak masz jakieś naprawdę wazne dane na dysku
    Twojego kompa to logiczne jest ze zabezpieczasz je przed niepowołanym
    odczytaniem i archiwizujesz je w bezpiecznym miejscu.
    Aby ukraść Twojego laptopa złodziej wcale nie musi wchodzić do Ciebie do
    domu.
    Ukradnie go Tobie na parkingu, w pociągu itp.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-08-28 11:40:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No własnie, bezpiecznym miejscem powinien być własny dom, a już szczególnie
    mieszkanie.
    (Szczególnie mieszkanie, bo sporo osób wybiera mieszkanie zamiast domu własnei z
    uwagi na bezpieczeństwo).
    I zapewne dobrze zdajesz sobie sprawe, że bezpieczne miejsce musi być zamknięte
    bezpiecznymi drzwiami.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-08-28 11:59:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

[...]

    Zarchiwizowanych danych na płytach złodziej nie buchnie bo po co?
    Jak chcesz to rób sobie z mieszkania wiezienie- nikt tego nie zabrania
    przecież.
    Ja wybrałem dom(chociaż to Twoim zdaniem niebezpieczne) i czuję się w nim
    komfortowo i nie zamierzam robić z niego wiezienia sam dla siebie.
    Ale to moja opinia- a jak ktoś woli inaczej to niech robi zgodnie z radami
    SJS jakies tajne pomieszczenia w domu(to mnie najbardziej rozbawiło),
    wypasione systemy alarmowe i Bóg wie co jeszcze. Ważne żeby sam się z tym
    dobrze czuł.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-08-28 14:05:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Brawo Niunia
    > ten sam temat na forum Muratora dał ponad pięćdziesiąt odpowiedzi i ponad

    Brawo Niunia wielki manipulatorze.
    Ja z zasady ludziom ufam ale w Twoim przyopadku miałem watpliwości i
    wszedłem na forum Muratora.
    Odpowiedzi na Twój post jest już faktycznie grubo ponad 50(67) tylko że
    dyskusja dotyczy zgoła czego innego.
    Tak dyskusja dotyczy użycia broni a to troszke inne zagadnienie

    Krzysiek