  • 1. Data: 2021-07-14 11:43:09
    Temat: Re: wodny chleb z szarej wody
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-14 o 11:27, psychol Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    tvn-polish-television-holding-bv-ma-siedzibe-na-lotn
    isku-w-amsterdamie-nie-zatrudnia-ani-jednego-pracown
    ika

    -moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

    sh-television-holding-bv-amsterdam-lotnisko-schiphol

    > Jak woda po gęsi pizdziak vel runt dziura w dupie. I nie kop ojca po jajach jak
    nogę do szczania podnosi.

    zenusiu, psycholu jeden. nie wypijaj gęsiom wody z misek. trzymaj ojca
    za fiuta kiedy mu się chce szczać. nie liż mu jaj bo to nie pies hansa.
    i dbaj o swoją asshole bo ci butelka po kefirze z kichy wypadnie ;-)))

    a teraz WON na obchód śmietników! ;-).
    złom zbieraj. oszczędzaj szarą wode, żryj wodny chleb i kop sobie dół.
    to twoja przyszłość kanalio!

    kris, janusz i podobni - jak cie się wam to podoba? ;-)))

    by było jasne, użyłem słownictwa zenusia. ;-)))

    --
    Runt

  • 2. Data: 2021-07-14 12:37:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 lipca 2021 o 11:43:14 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Żeby inni przeczytali twoje pizdziak vel runt dziura w dupie wypociny musiałem cie
    odpowiedzią wyciągnąć z ich kfów. Jesteś tutaj tak niepopularny że gdybyś napisał że
    rozdajesz złote monety to nikt by się nie zgłosił bo nikt by nie przeczytał z
    wyjątkiem może dwóch osób. Sorki za wyciągnięcie debila z kfów, obiecałem niedawno że
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

  • 3. Data: 2021-07-14 21:04:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...

  • 4. Data: 2021-07-15 17:24:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 5. Data: 2021-07-15 17:57:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-14 o 12:37, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

    zenusiu, jestes PSYCHOLEM. wiesz nawet kto i kogo ma w kf. ty zenusiu
    jesteś tak popularny jak kogut w chlewie krisa czy janusza. jesteś
    chłopie ostro walniety w potylicę. stąd ta echolalia. lecz się na nogi
    żałosny bufonie.

    --
    Runt

  • 6. Data: 2021-07-15 19:13:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 17:58:05 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Umówiliście się z użytkownikiem że swoje historie choroby będziecie przepisywali.

  • 7. Data: 2021-07-16 07:39:26
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-15 o 19:13, psychol Zenek Kapelinder pisze:
    /.../

    > Umówiliście się z użytkownikiem że swoje historie choroby będziecie przepisywali.

    jestes chłopino żałosny. cierpisz wyraznie na psychiczny kompleks małego
    członka. jak widze dołaczył do piewcow twego "talentu" kolejny kogucik -
    marcinek ;-)))

    --
    Runt